سیاسی

صلح‌میرزایی: اعضای خبرگان گوش شنوای مردم باشند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در قم با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مردم نیاز به شنیده شدن دارند، پس چه بهتر که اعضای خبرگان رهبری گوش شنوای مردم باشند.

به گزارش پیام فوری به نقل از ایستا، حجت الاسلام سعید صلح میرزایی در سومین گردهمایی طلاب و روحانیت با موضوع «نقش طلاب و روحانیت در افزایش مشارکت مردمی» که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، گفت: روحانیت لبه اتصال مردم با انقلاب هستند و بار دفاع از نظام اسلامی و خط امام و جهاد تبیین بر دوش این عزیزان است. وی ادامه داد: مردم سالاری دینی بدان معناست که کار به دست مردم و حل مشکلات شهرها و مناطق و محلات بر عهده آنها بوده و دست دولت و شبه دولتی‌ها به حداقل تنزل پیدا کند لذا نقش مسجد و ائمه جماعات اهمیت دارد. مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در قم گفت: گفته می شود مشکلات ناشی از تحریم ها است، البته که آقا فرمود حتما ناکارآمدی ها و بی تدبیری هایی بوده است لذا نقش مردم برای پیدا کردن نمایندگانی که بتوانند این موارد را علاج کنند، مهم است.
وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند خبرگان رهبری در مسائل بین المللی و ملی بیانیه بدهند و بین مردم و دانشجویان و طلاب و جوانان حضور پیدا کنند؛ مردم نیاز به شنیده شدن دارند و چه بهتر که اعضای خبرگان گوش شنوای مردم باشند.
وی در پایان گفت: جمعه ۱۱ اسفند روز مهمی است که می تواند باعث خشم دشمنان خدا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا