ورزشی

حالا چشمی با خیال راحت می‌جنگد (عکس)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هافبک آبی‌ها در بازی بزرگ هفته دیگر دست به عصا نخواهد بود.به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت که این دیدار شش امتیازی نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ برتر خواهد داشت.
آبی‌ها که در سه رویارویی آخر با سپاهان مغلوب شدند، حالا این فرصت را دارند تا در حضور هواداران خود در ورزشگاه آزادی، طلسم نبردن طلایی پوشان را شکسته و گامی بلند در مسیر رویاپردازی این فصل خود بردارند.
مسیری که البته با حضور بازیکن ملی پوشی چون روزبه چشمی هموارتر می‌شود. با این حال روزبه در بازی برابر ملوان به طور مشهود برای جنگ در نبردهای تن به تن و دوئل‌های روی توپ با احتیاط کار می‌کرد و مشخص بود این بازیکن نگران از دست دادن بازی با سپاهان است.
اما در نهایت چشمی به بازی با این تیم رسید و می‌تواند رهبری تیمش در میانه میدان، یکی از ارکان اصلی موفقیت احتمالی برابر سپاهان باشد. جایی که تیم پرمهره حریف پس از دو شکست تلخ برابر الهلال امیدوار است با یک پیروزی بزرگ مقابل استقلال ناکامی را جبران کرده و به کورس قهرمانی لیگ برتر امیدوارانه‌تر نگاه کند.
چشمی در تمرین روز یکشنبه آبی‌ها در هوای برفی تهران برای یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل استقلال آماده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا