ورزشی

هفته عجیب فوتبال اروپا: یک داور دیگر هم مصدوم شد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

داور بازی رئال مادرید و سویا به دلیل مصدومیت جای خود را به داور چهارم میدان داد.به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب میزبان سویا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. از اتفاقات مهم این بازی بازگشت سرخیو راموس به برنابئو برای اولین بار به عنوان بازیکن رقیب بود. رئال مادرید با این پیروزی موفق شد فاصله ۸ امتیازی با بارسا را حفظ کند.
در اتفاقی حاشیه‌ای، ازیدرو دیاز دومرا، از ناحیه عضلات ران پا مصدوم شد و از پزشکان کنار زمین خواست برای مداوای او به زمین بروند. او در ابتدا بعد از مداوای اولیه به زمین برگشت اما دوباره احساس درد کرد و تشخیص داد که نمی‌تواند به کارش ادامه دهد بنابراین کار را به داور چهارم سپرد.
این اتفاق قبلاً در همین هفته از سری آ و در بازی روز جمعه بولونیا و ورونا افتاده بود و روزاریو آبیسو به دلیل رگ به رگ شدن مچ پای خود و با وجود مداوای پزشکان نتوانست به کارش ادامه دهد.
در دیگر دیدار امروز هم در ورزشگاه ویا دل ماره، دانیه دووری، داور بازی تیم‌های اینتر و لچه به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ ادامه بازی را به همکارش سپرد و خودش وظیفه داور چهارم را بر عهده گرفت تا در اتفاقی نادر در یک هفته از رقابت‌های اروپایی سه بار سرداور بازی به دلیل مصدومیت جای خود را به داور چهارم بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا