ورزشی

تاکید رئیس بایرن: در کورس قهرمانی تسلیم نمی‌شویم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، امیدوار است تیمش تا پایان فصل شانس عنوان قهرمانی را دنبال کند.به گزارش ورزش سه”، هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، تاکید می‌کند که این تیم برای کسب عنوان قهرمانی تا آخرین روز تلاش خواهد کرد.
بایرن مونیخ در بازی هفته بیست و سوم بوندس‌لیگا به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه ۲-۱ برنده شد. میزبان که ابتدا با گل دقیقه ۵۰ هری کین پیش افتاده بود در دقیقه ۷۰ گل تساوی را از بنیامین سسکو دریافت کرد. تیم تحت هدایت توماس توخل در آستانه از دست دادن ۲ امتیاز بود که گل دقیقه ۹۰+۱ هری کین این تیم را به برتری رساند.
این اولین برد بایرن پس از اعلام تصمیم جدایی توخل در تابستان از باشگاه بود. به دنبال نتایج ضعیفی که این فصل کسب شده، بایرن و توخل توافق کردند تا این مربی در پایان فصل باشگاه را ترک کند.
بایرن در مسیر تکرار عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا رقابت سختی با بایرلورکوزن خواهد داشت. این تیم در حال حاضر ۸ امتیاز بیشتر از بایرن به دست آورده و در صدر جدول حضور دارد.
هربرت هاینر درمورد کورس عنوان قهرمانی گفت: “ما هرگز تسلیم نخواهیم شد.”
او درمورد تصمیم باشگاه برای جدایی توخل گفت: “من نمی‌گویم که تیم مربی بدی دارد. ما واکنش نشان دادیم زیرا از پیشرفت راضی نیستیم. البته توماس ناامید است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا