ورزشی

خمس: مسئول باخت پرسپولیس منم، نه زنوزی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پاکو خمس در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود به حمایت و تمجید از محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، پرداخت.به گزارش ورزش سه، پس از شکست تراکتور برابر پرسپولیس برخی از هواداران تیم تبریزی محمدرضا زنوزی را مسئول این شکست معرفی کردند و اعتقاد داشتند عملکرد او باعث عدم نتیجه‌گیری تراکتور شده است. این یکی از موضوعاتی بود که در کنفرانس مطبوعاتی امروز خمس مورد سوال قرار گرفت و سرمربی تراکتور در واکنش به این موضوع به تمجید از زنوزی پرداخت.
او در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت هواداران همواره از او حمایت می‌کنند اما زنوزی را مقصر شکست‌ها می‌دانند، عنوان کرد: در زمانی که من به باشگاه آمدم، این باشگاه رشد زیادی کرده است. فکر می‌کنم کم کم هم از جنبه فوتبالی پیشرفت و ارتقا پیدا می‌کند و هم از به لحاظ زیرساخت‌های باشگاه این اتفاق رخ می‌دهد. هر روز امکانات بیشتری برای ما فراهم می‌شود تا بتوانیم بهتر کار کنیم و زمانی هم که نیازی به جذب بازیکن داشته باشیم، سعی می‌کنیم با توجه به بضاعت و امکانی که وجود دارد، بهترین‌ها را جذب کنیم. همه اینها به لطف هزینه‌هایی است که جناب آقای زنونی می‌کنند. چیزی که دوست داشتم هواداران عزیز و خبرنگاران گرامی بدانند و درک کنند این است که همه اینها به لطف جناب آقای زنوزی میسر شده است، چون ایشان پول خودشان و خانواده‌شان را خرج ما می‌کنند.
او ادامه داد: من با اینکه به نظر هر شخصی عمیقا احترام می‌گذارم اما نمی‌توانم این نکته را درک کنم که ما فرضا مسابقه‌ای را برابر پرسپولیس واگذار می‌کنیم و مردم مسئولیت آن شکست را گردن آقای زنوزی یا آقای نصیرزاده یا هر کس دیگری بیندازند؛ مسئول همه اینها خود من هستم. چه طرفداران عزیز و چه شما خبرنگاران خواستید مسئولیت شکستی را گردن شخصی بیندازید، باید بدانید که آن شخص من هستم. می‌خواهم بدانید که اگر آقای زنوزی نبودند، الان وضع ما اینطور نبود و طور دیگری بود. جناب آقای زنوزی چه نسبت به تیم تراکتور و چه نسبت به شهر تبریز بسیار دست و دلباز بودند و همه ما باید عمیقا از ایشان سپاسگزار باشیم.
خمس با تاکید بر اینکه او مسئول نتایج تراکتور است، گفت: اگر انتقادی هم هست، باید نسبت به سرمربی باشد. اگر آقای زنوزی نبودند هیچکدام از این اتفاقات خوب نمی‌افتاد و پیشرفت‌هایی که گفتم، چه در زمینه فوتبالی و چه در زمینه ساختاری برای باشگاه تراکتور رخ نمی‌داد. این خیلی ناعادلانه و نامنصفانه است که بخواهیم بعد از بخواهیم ایشان را مسئول بدانیم. همیشه بلااستثنا وقتی تیم می‌بازد، مقصر اصلی و مسئول اصلی سرمربی است، نه سرپرست یا مدیرعامل یا مالک باشگاه. بنابراین بازی با پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست و مسئولیت شکست با من است. می‌خواستم این را برای همیشه برای همه عزیزان روشن کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا