ورزشی

۴۸ ساعت مهم در انتظار ستاره‌های ایرانی لیگ ترکیه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لیگ برتر والیبال ترکیه فردا وارد هفته بیست و یکم می‌شود.به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب هفته بیست و یکم سوپر لیگ والیبال ترکیه، تیم‌های دارای لژیونر ایرانی باید به مصاف رقبای خود بروند.
در یکی از این بازی‌ها و حساس‌ترین آنها تیم رده دومی فنرباغچه که مهدی جلوه قاضیانی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد میزبان تیم رتبه هفتمی آرکاس اسپور ازمیر خواهد بود. هر دو تیم از بازی در لیگ اروپا می‌آیند و احتمالا به دلیل بازی برگشت در کاپ اروپا به بعضی از ستاره‌های خود استراحت خواهند داد.
همچنین هالک بانک آنکارا صدرنشین بدون شکست مسابقات باید به مصاف بیگادیچ قعر جدولی برود. در تیم بیگادیچ طیب عینی حضور دارد.
از طرف دیگر روز یکشنبه، آلانیا اسپور با بردیا سعادت قطر پاسور ایرانی خود باید به مصاف دوه‌لی اسپور برود. آلانیا اسپور به لطف درخشش بردیا سعادت همچنان به حضور در جمع چهار تیم امید دارد. در دیگر بازی روز یکشنبه اسپورتوتو با مرتضی شریفی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران میزبان تیم قدرتمند زراعت بانک خواهد بود و جیزره بلدیه اسپور که در ترکیب خود آرمین افشین فر را دارد به مصاف هاتای می‌رود تا پرونده هفته بیست و یکم به اتمام برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا