ورزشی

چیزی نمانده بود مسی و گواردیولا را بگیریم!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

انخل تورس فاش کرد که در دو مقطع نزدیک بود پپ گواردیولا و لیونل مسی را برای باشگاهش جذب کند.به گزارش “ورزش سه”، آنخل تورس سال‌هاست رئیس باشگاه ختافه است و با او این باشگاه اغلب سال‌ها در لالیگا حضور داشته و حتی توانسته سهمیه اروپایی نیز کسب کند. ختافه با تورس سابقه سقوط نیز داشته ولی بسیار زود به لالیگا برگشته است.
تورس در مصاحبه با کوپه فاش کرد که به جذب پپ گواردیولا و مسی نزدیک بود: «ما سهمیه اروپایی گرفته بودیم و از بارسلونا با من در مورد جذب مایکل لادروپ صحبت کردند تا او سرمربی بارسلونا شود و من هم قرار بود گواردیولا را به ختافه ببرم. یک روز صبح با لاپورتا ملاقات کردیم و موضوع مورد بحث قرار گرفت. همه چیز عجله‌ای شد زیرا بارسا در مشکل بود و رایکارد را اخراج کرده بودند. در نهایت به جای لادروپ تصمیم گرفتند روی پپ حساب کنند. چیزی نمانده بود گواردیولا به ختافه بیاید.»
جذب مسی: «سال ۲۰۰۴ من با لاپورتا ملاقات کردم تا در مورد جذب مسی بپرسم. من با لاپورتا و زوبیزارتا صمیمی بودم. آنها به من گفتند که رایکارد او را می‌خواهد. واقعا چیزی نمانده بود مسی را بگیریم. در آن مقطع آلفردو دورو به عنوان مدیر ورزشی با من بود. مسی حدود ۱۰ پیراهن به من داده و هر بار به نوکمپ رفتهام، پیراهن‌ها را شخصا به من داده است. او برای من بهترین است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا