ورزشی

بازیکن آمریکایی قطر: بسیار ناراحتم/ هواداران ایرانی فوق‌العاده بودند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مایک لویس از شکست تیمش مقابل تیم ملی بسکتبال ایران ابراز ناراحتی کرد.به گزارش ایسنا، مایک لویس پوینت گارد آمریکایی تیم ملی بسکتبال قطر، پس از شکست نزدیک ۷۶ – ۷۴ این تیم مقابل ایران گفت: بازی بسیار سختی بود و از این باخت بسیار ناراحت هستم چون ما می‌توانستیم در وقت‌های قانونی بازی به پیروزی برسیم.
او که در ۱۹ ثانیه پایانی بازی به طرز عجیبی فرصت شوت زنی را از دست داد و اقدام به پرتاب نکرد، توضیح داد: بسیار ناراحت هستم چون ما خیلی خوب بازی کردیم و در آن لحظات پایانی تمرکزم را از دست دادم. می‌شد برنده این دیدار مهم شویم و از هم تیمی‌هایم معذرت می‌خواهم.
پوینت گارد آمریکایی تیم ملی بسکتبال قطر، درباره جو سالن بسکتبال آزادی نیز گفت: همه چیز عالی بود و ایرانی‌ها بسیار خوب تشویق کردند. اولین بار است که در ایران بودم. از دیدن این اتمسفر لذت بردم.
او در پایان صحبت‌های خود گفت: این بازی را باختیم و بسیار ناراحت هستیم، اما همه چیز تمام شد و باید از الان برای بازی آینده خود مقابل قزاقستان آماده شویم چون بازی بسیار سختی پیش رو داریم. بازیکنان جوان ما استعداد خوبی دارند و به آینده امیدوار هستیم.
بازیکن بسکتبال قطر: نگاه ما به آینده است/ آزمون سختی داریم
به گزارش ایسنا، مصطفی فودا بازیکن تیم ملی بسکتبال قطر، پس از باخت مقابل ایران گفت: ابتدا به هم تیم‌ها و تیم قدرتمند ایران که این بازی را برد، خسته نباشید می‌گویم. بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما می‌شد برنده از زمین خارج شویم.
او ادامه داد: ۴۰ دقیقه زمان قانونی بازی و ۵ دقیقه هم وقت اضافه داشتیم که روی هم ۴۵ دقیقه با تمام توان جنگیدیم اما در نهایت نتیجه را بسیار نزدیک واگذار کردیم که البته جا دارد از تیم خودمان تشکر کنم. عالی بودیم ولی نشد که پیروز شویم. ایران تیم کمی نیست و امروز آن‌ها را اذیت کردیم.
پوینت گارد تیم ملی بسکتبال قطر در ادامه صحبت‌های خود گفت: شاید اگر بدشانس نبودیم به عنوان تیم پیروز از زمین خارج می‌شدیم. به هر حال مقابل قدرت اصلی گروه خود بازی کردیم و این باخت چیزی از توانمندی تیم ما کم نمی‌کند.
او در پایان گفت: الان باید از این بازی درس بگیریم و ایرادات و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم تا در ادامه مسیر دچار مشکل نشویم. این بازی تمام شد و بازی دوم ما با قزاقستان است که آن هم آزمون سختی برای تیم جوان ما است. نگاه ما رو به آینده است و قطعا به موفقیت خواهیم رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا