اجتماعی

شهرداری تهران برنامه حوزه حمل و نقل عمومی خود را به شورا ارائه کند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس کمیسیون و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: هنوز برنامه‌ای در حوزه حمل و نقل عمومی توسط شهرداری به شورا ارائه نشده است.
سید جعفر تشکری هاشمی اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق شورای شهر اعتبارات برای خطوط چهارگانه و تراموا پیش‌بینی و اختصاص آن منوط به ارائه طرح مطالعاتی شد است.
وی افزود: برای بازسازی و تعمیرات مترو تهران هم منابع لازم را پیش‌بینی کردیم همچنین اعتباری جهت تکمیل زیرساخت خط یک و پنج و اصلاحات سوزن‌های خطوط مترو پیش‌بینی شده است.
او با بیان اینکه در بخش هوشمندسازی انحرافاتی دیده می‌شود، گفت: شهرداری تهران شرکتی دیگر را با وجود یک شرکت با سال‌ها سابقه فعالیت معرفی کرده تا منابع به این شرکت اختصاص یابد که در کمیسیون تلفیق این موضوع مطرح شد که اعتبارات به شرکت فاقد تجربه داده شود که امیدواریم در صحن شورا این مساله برطرف شود و بتوانیم شاهد اقدامات خوبی در حوزه هوشمندسازی باشیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پنج درصد از فروش آرم طرح ترافیک به نوسازی مراکز معاینه فنی و سایر بخش‌های مورد نیاز اختصاص خواهد یافت، تاکید کرد: مصوبه بودجه، همچون نسخه پزشک است و به تنهایی شفابخش نخواهد بود.
تشکری هاشمی در خصوص افتتاح ایستگاه‌های مترو در دست احداث هم یادآور شد: به مدیریت شهری پیشنهاد دادیم ایستگاه‌هایی که پیشرفت بالای ۷۰ درصدی دارند در اولویت افتتاح بگذارند چرا که این ایستگاه‌ها با اندکی اعتبار قابل افتتاح و مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.
منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا