ورزشی

رونالدو جونیور هم طرفدار سیکس‌پک است! (عکس)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رونالدو با انتشار تصویر جدیدی در اینستاگرامش نشان داد که پسرش هم مانند او علاقه زیادی به سیکس پک و آمادگی جسمانی بالا دارد.به گزارش “ورزش سه”، پسر کریستیانو رونالدو به سنی رسیده که حالا حریف تمرینی پدرش محسوب می‌شود و ستاره النصر را به چالش می‌کشد.
این ستاره پرتغالی به دلیل تلاش بی وقفه‌اش برای حفظ آمادگی بدنی خود مشهور است و همیشه سلامت فیزیکی او در هر تیمی که حضور داشته مورد تمجید هم‌بازیان و مربیانش قرار گرفته است. او در ۳۹ سالگی هیچ نشانه‌ای از خستگی نشان نداده و در داخل و خارج از زمین همواره در تلاش است تا بهترین آمادگی را از خود به نمایش بگذارد.
حتی زمانی که رونالدو مجبور نیست برای تمرینات گروهی در مرکز تمرینی النصر حضور داشته باشد، او به خودش استراحت نمی‌دهد و در باشگاه اختصاصی خودش تمرین می‌کند.
خوشبختانه رونالدو یک حریف جوان در خانه دارد که به اندازه او مشتاق است مسیر این ستاره پرتغالی را به دقت دنبال کند. کریستیانو جونیور اکنون بخشی از تیم آکادمی النصر است و به تازگی با تیم زیر ۱۵ ساله‌های این باشگاه عنوان قهرمانی را جشن گرفته بود. او اخیراً استعداد خود را در زمین به نمایش گذاشته بود و از فیزیک بدنی خوبی برخوردار است تا با پدر مشهورش رقابت کند.
رونالدو در جدیدترین پست اینستاگرامش نشان داده که پسرش هم علاقه زیادی به آمادگی جسمانی بالا دارد و کنار او تمرینات بدنسازی را دنبال می‌کند.
ستاره پرتغالی با انتشار دو عکس همراه رونالدو جونیور در کنار یک ایموجی قلب نوشت: “امروز با رفیقم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا