سیاسی

شروع تبلیغات شبکه سامان از مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار تهران

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

“جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی” با نام ستاد انتخاباتی شبکه سامان، فعالیت تبلیغاتی خود را هم‌زمان با شروع تبلیغات انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، افتتاحیه تبلیغات خود را در یکی از مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار تهران برگزار کرد.به گزارش ایلنا، جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران اسلامی، با لیستی متشکل از ۳۰ نفر افراد متخصص از اقشار مختلف، از جمله آزادگان، جانبازان، خانواده شهدا، پزشکان، انرژی هسته‌ای، سفرا، سبیه سردار فضلی سردار بزرگ سپاه اسلام، نوه شهید ناطق نوری، محمدحسین رشیدی رزمنده چهار جنگ بزرگ جهان اسلام، عباس شمس الله زاده کم سن ترین آزاده دفاع مقدس (۱۲ ساله)، حسین خنفیر تنها رئیس دانشگاه فرهنگیان ایران در  یک شروع پرقدرت، فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در تهران و حومه آغاز کرد.
بنابر این گزارش، این گروه از نامزدهای انتخاباتی، با شعار “صداقت، وحدت، تخصص”، شروع فعالیت تبلیغاتی خود را به روستای “مرتضی‌گرد” یکی از مناطق محروم پیرامون تهران برد تا میثاق خود را با این اقشار نشان دهد.
در این همایش انتخاباتی، ابتدا چند نفر به نمایندگی از اهالی منطقه به بیان مشکلات و خواسته‌های مورد انتظار مردم منطقه پرداختند. منطقه‌ای که خواسته‌های اهالی آن در ابتدایی‌ترین نیازهای اساسی خلاصه می‌شد و اهالی خواسته‌هایی مانند: آب سالم و بهداشتی، گاز، امنیت، اشتغال، امکانات حداقلی رفاهی، تفریحی و آموزشی و… داشتند.
یکی از اهالی از تخصیص بودجه‌های عمرانی این منطقه برای ساخت و ساز و تجهیز ادارات دولتی گلایه داشت و آن دیگری، نبود امنیت برای مردم، دانشجویان، دانش‌آموزان، کسبه و… را عنوان کرد و از کوتاهی نیروهای انتظامی گلایه داشت‌.
یکی دیگر از اهالی، استفاده از برخی افراد مسئله‌دار در مناسب اداری و مدیریتی را مطرح و از اعضای لیست انتخاباتی شبکه سامان، درخواست پیگیری داشت و مسائل دیگری که توسط اهالی مطرح و نامزدهای انتخاباتی نیز به خواسته‌های به‌حق مردم گوش فرا دادند.
بعد از آن نیز نامزدهای انتخاباتی لیست جبهه مستقلین انقلابی ایران، به معرفی خود و برنامه‌های این گروه انتخاباتی پرداختند که بسیار مورد توجه قرار گرفت.
لیست ۳۰ نفره  شامل تخصص‌های مختلف، امشب و در خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا