ورزشی

جدال سرنوشت‌ساز: ببر و از لبه پرتگاه فاصله بگیر

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم‌های هفتم و هشتم لیگ برتر والیبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.به گزارش “ورزش سه”، از سری مسابقات والیبال لیگ برتر ایران و از هفته بیست و یکم، شهرداری ارومیه در خانه خود میزبان پاس گرگان خواهد بود.
هر دو تیم می‌خواهند در این بازی پیروز شوند زیرا بازنده صعودش به پلی‌آف به خطر خواهد افتاد. شهرداری ارومیه بدون شک بهترین تیم نیم فصل دوم تا اینجای کار بوده و با سرمربی آینده‌دار خود عبدالرضا علیزاده می‌خواهد به روند شکست ناپذیری‌اش ادامه دهد. آنها در هر بازی به معنای واقعی تیم هستند و تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام می‌دهند و این یکی از دلایل موفقیت‌های اخیر این تیم است.
از طرف دیگر پاس گرگان نیز در این فصل با توجه به داشته‌هایش خوب نتیجه گرفته و در خانه خود یک رقیب سرسخت برای رقبا بوده است. عیسی سنگدوینی، سرمربی پاس گرگان به خوبی می‌داند شکست در این مسابقه کار آنها را برای صعود به پلی آف سخت خواهد کرد. هر دو تیم چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند و این موضوع می‌تواند بازی را فوق‌العاده جذاب و البته شاید جنجالی کند. گفته می‌شود با توجه به توافقات اول فصل آرمان صالحی، لیبروی شهرداری ارومیه برابر پاس گرگان به میدان نخواهد رفت.
احد رضایی، آرمین تشکری، امیر خداپرستی، آفتاب آذری و عرشیا به‌نژاد ستاره‌های شهرداری ارومیه و امیرحسین صداقت، سلیم چپرلی، شایان شاهسوند، متین احمدی و هادی شورکابی بازیکنان تاثیرگذار پاس گرگان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا