ورزشی

گذر گلر‌ استقلالی‌ به نصف‌جهان خورد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

محسن فروزان پس از سپری کردن دوران فوتبال خود در ۷ استان، حالا برای یک تیم اصفهانی به میدان خواهد رفت.به گزارش “ورزش سه”، محسن فروزان، دروازه‌بان سابق تراکتور، استقلال و گل‌گهر پس از سه سال حضور در جمع سیرجانی‌ها به ذوب آهن پیوست تا پس از جدایی حبیب فرعباسی مسئولیت حراست از دروازه این تیم را بر عهده بگیرد.
فروزان در دوران فوتبال خود در تیم‌های پگاه، ملوان، داماش، گسترش فولاد، تراکتور، استقلال، سیاه جامگان، راه آهن، خونه به خونه، صبای قم، پارس جنوبی، فولاد و گل‌گهر این بار در ذوب آهن اصفهان حضور پیدا کرد تا پس از بازی کردن در استان‌های گیلان، مازندران، تبریز، تهران، مشهد، قم و خوزستان دوران فوتبالی خود را در اصفهان هم پشت سر بگذارد.
فروزان در نیم فصل نخست تحت تاثیر درخشش محمدرضا اخباری و رقابتی که او با گلرهای ملی‌پوش برای حضور در جام ملت‌های آسیا داشت فرصت چندانی برای حضور در زمین پیدا نکرد و تنها در دو دیدار مقابل ملوان و پرسپولیس به میدان رفت، این در حالی است که او فصل گذشته ۲۱ بازی برای گل‌گهر انجام داد و ۶ کلین شیت هم به نام خود ثبت کرد.
حضور فروزان در ترکیب ذوب آهن می‌تواند انتخاب خوبی برای او باشد، ذوبی‌ها با ساختار دفاعی منظم و بازیکنان دفاعی توانمند در لیگ برتر حضور پیدا کرده‌اند و با توجه به شرایطی که ذوبی‌ها دارند می‌تواند با تکیه بر توانایی‌هایش و تمرکز روی مسابقات عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و نقل و انتقال موفقی را پشت سر بگذارد.
اولین دیداری که احتمالا فروزان با پیراهن ذوب آهن به میدان برود مقابل ملوان خواهد بود، این مسابقه پنج‌شنبه هفته جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا