اجتماعی

دنیا با حقیقت ایران به عنوان یک ابرقدرت جدید کنار آمده است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: اکنون دنیا پذیرفته است که ایران به عنوان یک ابرقدرت در دنیای جدید مطرح است و آنها با این حقیقت کنار آمده‌اند.به گزارش ایلنا، علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ظهر امروز (یکشنبه ۱۵ بهمن) در مراسم جشن بزرگ انقلاب که محل همایش‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار شد، بیان کرد: «اللهم وَفِّقْنا لِمَا تُحِبُّ وَ تَرضی» به روح تمام شهدا و امام راحل (ره) درود می‌فرستم و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به خانواده بزرگ محیط‌زیست و ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.
وی افزود: ما باید به آنچه که در این کشور داریم، افتخار کنیم، زیرا آنچه که اکنون ایران و ایرانی دارد، مرهون افتخار آفرینی و رشادت‌های پدران و مادران و برادران و خواهران ما بوده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان این که دنیا روزی به ما می‌گفت گزینه‌ها روی میز است و اکنون می‌گوید ما قصدی برای درگیری با جمهوری اسلامی نداریم، اضافه کرد: این نشان‌دهنده قدرت و عظمت ما است و اکنون دنیا پذیرفته است که ایران به عنوان یک ابرقدرت در دنیای جدید مطرح است و آنها با این حقیقت کنار آمده‌اند.
سلاجقه با تاکید بر این که راه سخت است، اما مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب (ره) به قله نزدیک شده‌ایم، ادامه داد: در بیانیه دوم حضرت آقا فرمودند دشمن جوانان و مردم را هدف قرار می‌دهد، چراکه هدف جدایی خانواده‌ها است.
معاون رئیس‌جمهور افزود: روح بیانیه دوم انقلاب مردم و جوانان است. گام اول آن چهل‌ساله بود و گام دوم نیز چهل ساله خواهد بود. فرزندان من و شما در گام دوم باید نقش اساسی را ایجاد کنند و باید فرهنگی که با افتخار آن را به‌دست آورده‌ایم را تزریق کنیم.
وی اظهار داشت: آنچه که ما داریم از دست‌های پینه بسته پدرمان و مادران است و از همین جا بر همین دسته‌ها بوسه می‌زنم و از خداوند می‌خواهم که در کنار این انسان‌های شریف باشید.
براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست، سلاجقه در پایان گفت: ایام جشن و سرور است، امیدوارم تلاش‌های ما به جایی برسد که خانواده محیط‌زیست به جایگاه موفقیت برسد. تمام تلاش ما شادابی خانواده محیط‌زیست است و همه دست به دست هم سرافرازی کشور را می‌خواهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا