ورزشی

علی عسگری: تصمیم مدیریت پرسپولیس در انتخاب اوسمار مضحک است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی سرخپوشان واکنش نشان داد.
حمیدرضا علی عسگری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی سرخپوشان اظهار کرد: به هر حال اکنون  باید از اوسمار حمایت کنیم.  البته وقتی کادر مدیریتی باشگاه چنین تصمیمی را گرفته است، به نظرم گزینه بهتر و مطمئن تری باید انتخاب می‌کرد. مدیریت باشگاه وقتی می‌خواهد با  سرمربی که این همه جام برای تیم آورده و  تیمش را به رتبه سوم رسانده است، قطع همکاری کند باید یک جایگزین خوب برایش انتخاب می‌کرد و بعد با استعفایش موافقت می‌کرد.
او افزود: به نظرم  مدیران باشگاه برای اینکه از سر خود  باز کنند اوسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. من نمی‌خواهم اوسمار را قضاوت کنم و بگویم خوب یا بد است. صددرصد او مربی لایقی است که دستیار گل محمدی شده بود. اکنون بحث مدیریت و تصمیماتی که گرفته می‌شود هست.
علی عسگری درباره اینکه چرا گل محمدی را حفظ نکردند و دستیارش را به عنوان سرمربی انتخاب کردند، گفت: به نظرم گل محمدی فوتبالی از پرسپولیس کنار نرفت.   با همه کمبود‌ها و کم و کاستی‌هایی که پرسپولیس داشت، اما گل محمدی در ۴ سال حضورش در این تیم جام‌های زیادی را کسب کرد و رزومه خوبی از خود برجای گذاشت. به هر حال  گل محمدی باید از پرسپولیس می‌رفت و فشار‌هایی که روی یحیی بود بی دلیل نبود، اما یکی از دلایلی که او رفت این بود که پرسپولیس بتواند از امکانات بهره‌مند شود.
او درباره اینکه تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت اوسمار موفق می‌شود، گفت: من گفتم تصمیم کادر مدیریتی در انتخاب اوسمار مضحک است. من نمی‌خواهم به اوسمار جسارت کنم یا انرژی منفی بدهم و او سرمربی تیم است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.  امیدوارم اگر کارنامه خوبی نداشته است در نهایت بتواند یک کارنامه خوب از خود به جا بگذارد.
علی عسگری درباره اینکه بازیکنان جذب شده در نقل و انتقالات را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: بله، به نظرم تاکنون بازیکنان خوبی جذب شدند. به هر حال بهتر بود سرمربی تیم زودتر از بازیکنان انتخاب می‌شد تا براساس نظراتش بازیکن می‌گرفتند. همچنین ۲، ۳ بازیکن از پرسپولیس جدا شدند و امیدوارم سرخپوشان در هر پست چند بازیکن خوب داشته باشند تا به موفقیت برسند و مثل نیم فصل اول نباشد که کمبود بازیکن داشته باشیم.
بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه درویش بیان کرده که خواسته هواداران برایشان مهم است، اما  هواداران هم از انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی رضایت ندارند، گفت:راحت‌ترین انتخاب سرمربی پرسپولیس  همین برگزیدن اوسمار بود و بدون مشکلی این مربی را گرفتند، چون او قرارداد داشته و پول اضافی هم به او ندادند. به نظرم همه بازی‌های تبلیغاتی هست که می‌خواهند خودشان را در دل هواداران جا کنند، اما هواداران باهوش‌تر از این حرف‌ها هستند. مشخص است که این انتخاب هواداران نبوده است. تیمی که پول ندارد چطور با برانکو در قطر مذاکره کرده است؟ به هر حال با احساسات هواداران بازی شد.
علی عسگری درباره اینکه از حسین عبدی و وحید هاشمیان به عنوان دستیاران اوسمار نام برده می‌شود، گفت: من طبق شناختی که از عبدی دارم فکر نمی‌کنم خودش را وارد حاشیه کند، چون او می‌خواهد آرامش داشته باشد و تمرکزش روی بازیکن سازی برای پایه‌ها است و نتیجه اش را با تیم ملی نوجوانان گرفته است. من بعید می‌دانم که عبدی پیشنهاد دستیاری را بپذیرد. البته به نظرم وحید هاشمیان می‌تواند گزینه خوبی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا