ورزشی

شافعی: تفکرات اوسمار در پرسپولیس جواب می دهد/ سرخپوشان باید یک دفاع وسط بگیرند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم اگر مدیریت باشگاه حمایت کند به طور حتم تفکرات اوسمار در این تیم جواب می دهد.
محمود شافعی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی سرخپوشان اظهار کرد: اوسمار دستیار گل محمدی بوده است و شناخت کافی دارد. به نظرم در این شرایط که بخواهد مربی در سطح برانکو بیاید و ایده هایش را بخواهد انجام بدهد اما نتواند این کار را انجام بدهد، اوسمار انتخاب خوبی است. با توجه به اینکه بازیکنان از این مربی شناخت دارند،  او  می تواند تمام تفکرات خودش و گل محمدی که منجر به دستورات تاکتیکی برای تیم می شد را اعمال کند . به نظرم انتخاب بدی نبود و باید زمان بگذرد تا ببینیم که او می تواند به پرسپولیس کمک کند یا نه!
شافعی درباره اینکه اوسمار کارنامه درخشانی در دوران سرمربیگری خود در تیم های دیگر ندارد، گفت: بله، به هر حال اکنون شرایطی است که نمی شد ریسک کرد چون اگر پرسپولیس می خواست سر مربی دیگری بیاورد شاید نمی توانست تمام توان خود را بگذارد. باید ببینیم ایده های این مربی چه چیزی است که براساس آن قضاوت کنیم.
او درباره اینکه گفته می شود  خبیری و حیدری به خاطر مخالفت با سرمربیگری اوسمار استعفا دادند، گفت: نه، خبیری که موقعیت بهتری پیدا کرد و مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد شده است. به نظرم جالب نیست که بگوییم نظر هیئت مدیره مخالف سرمربیگری اوسمار بوده است. یکسری تفکرات داشتند و درویش هم تلاش کرد سرمربی که مورد نظر هواداران بود را به خدمت بگیرد که برانکو قبول نکرد. به نظرم اگر برانکو می آمد اشتباه بود و نمی توانست واقعا کارنامه درخشان خود را در پرسپولیس تکرار کند. در مجموع اگر باشگاه حمایت های لازم را کند تفکرات اوسمار در پرسپولیس جواب می دهد و می تواند نتیجه بگیرد.
پیشکسوت پرسپولیس درباره جذب عیسی آل کثیر و عبدالکریم حسن مدافع قطری به سرخپوشان پیوستند، گفت: اگر باشگاه پرسپولیس بتواند خواسته های اوسمار را برآورده کند و نفرات مورد نظرش را بگیرد خیلی خوب می شود. به هر حال پرسپولیس باید یک دفاع وسط بگیرد چون مرتضی پورعلی گنجی نیست و قطعا باید در این پست بازیکن بگیرند. آل کثیر که به پرسپولیس آمده است و اگر علیپور هم بیاید خط حمله ایده آل خواهد شد. به نظرم دفاع وسط حساسیت پست برای پرسپولیس است.
شافعی درباره اینکه پرسپولیس با اوسمار می تواند در نیم فصل دوم نتیجه بگیرد، گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول فراز و نشیب زیادی داشت و گاهی این تیم در صدر جدول بود و بعد تارتبه  پنجم هم سقوط کرد و این نوسان به سبک مدیریتی که داشتند که یحیی گل محمدی را می سنجیدند. باید با اوسمار جلو برویم تا ببینیم دیدگاهش به چه صورت است و با چه سبکی می خواهد تیمش را روانه مسابقات کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا