دسته‌بندی نشده

تنها راه پیروزی در جنگ نرم اطاعت محض از ولایت است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در این مراسم ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های اصفهان یزد و چهارمحال و بختیاری، امیر سرتیپ سیاوش میهن دوست ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حریم امنیت ، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس که باعث فتح الفتوح در جنگ و آزادسازی خرمشهر گردید در سخنانی اظهار داشت : شهدا با نثار خونشان غرور آفرینی کردند و صدام ملعون و ارتش لعین بعث را که از آن چنان غروری برخوردار شده بودند و در اندیشه و فکر خودشان صرف صبحانه و ناهار شام در شهرهای ایران را میپرورااند ند برهم زدند و آنها را خوار و ذلیل کردند و امید را در دل مردم احیا نمودند؛ در حالی که در هنگام اشغال شهر اوج ناامیدی و یاس حاکم بود و دوستان از این وضعیت ناراحت بودند.
شهدا با تقدیم خون و جان خود قدرت انقلاب اسلامی و نظام اسلامی را در جهان به معنی واقعی کلمه بروز دادند و به دشمنان و استکبار ظالم ثابت کردند که هیچ کس نمی تواند به حریم کشور اسلامی و حتی مسلمانان جهان زورگویی کند.
وی در همین رابطه افزود شهدا دل امام راحل و مسئولین صدیق انقلاب و در راس آنها مقام معظم رهبری را شاد کردند .
ارشد نظامی استان اصفهان یزد و چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اعلام داشت: این عملیات علاوه بر دستاوردهای نظامی که بایستی در دانشکده های افسری و نظامی تدریس شود؛ دستاوردهای دیگری هم برای ما و برای نسل های آینده داشت .
امیر میهن دوست با اشاره به اینکه نباید به دشمن اعتماد کرد ؛تصریح نمود: دشمن ۴۰ سال قبل کمر به نابودی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته بود و امروز به یقین رسیده اند که نمی توانند از طریق جنگ بر کشورمان غالب شوند و لذا به جنگ نرم روی آوردند . سرتیپ میهن دوست در ادامه اعلام داشت: مقام رهبری به کرات در سخنان خود اعلام داشتند خرمشهرها در پیش است و باید مواظب باشیم که خرمشهر اشغال نشود. شاید الان اشغال سرزمین نداشته باشیم ولی باید مواظب جنگ نرم باشیم. دشمنان با بیش از ۲۰۰ کانال تلویزیونی در صدد هستند تا مردم فهیم و غیور را به خیابانها بکشانند.
وی خطاب به نیروهای مسلح حاضر در میدان گفت: علاوه بر بصیرت افزایی خود و خانواده، بایستی دقت کنید که از جهاد تبیین نیز غافل نشوید؛ چرا که افسران جنگ نرم شبانه‌روز در تلاش اند و بهترین راه مقابله با دشمن اطاعت محض از مقام عظمی ولایت و ولایت فقیه است چراکه ولایت نور است و ولایت فقیه هدایت کننده به سوی نور و صراط مستقیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا