اجتماعی

عقیدتی سیاسی فراجا همچون خاری در چشم دشمنان نظام است

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: جریان عقیدتی سیاسی انتظامی امروز باید موقعیت جهانی خود را تشخیص دهد که در چشم دشمن و در چشم استکبار چه موقعیتی دارد و با اقدامات و عملکرد خود همچون خاری در چشم دشمنان این نظام مقدس است.به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام‌جمعه مشهد در دوره بصیرت‌افزایی مسئولان و مدیران سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، میلاد امام جواد (ع) و ماه پربرکت رجب‌المرجب را تبریک گفت و اظهار داشت: گروهی از شیعیان که بر امامت امام موسی کاظم (ع) توقف کردند، از اعتراف به امامت امام رضا (ع) سر باز زدند و معتقد بودند که امام کاظم (ع)، مهدی موعود است که در غیبت به سر می‌برد، ولی با ولادت امام جواد (ع) همه اختلافات تمام گشت.
وی با بیان شباهت امام جواد (ع) به حضرت عیسی (ع) گفت: عیسی مسیح در کودکی به نبوت مبعوث گردید؛ همان‌طور که آیه شریفه می‌فرماید: «إِنِّی عَبْدُ اللَّهِ آتانِیَ الْکِتابَ وَ جَعَلَنی‌ نَبِیًّا»؛ مقام امامت و وصایت نیز در کودکی به امام جواد (ع) منتقل شد. همچنین عیسی (ع) در گهواره سخن گفت و یکی از معجزات امام جواد (ع) نیز تکلّم در گهواره است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تحسین تحریم دوباره رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اتحادیه اروپا بسیاری از فرماندهان، افراد سیاسی و افرادی که واقعا در سطوح بالا نقش‌آفرین هستند را کنار می‌گذارد و حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی را به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فراجا تحریم کرده است و با این کارشان به دیگران و به استکبار جهانی خط می‌دهند تا یک‌باره این شخصیت عزیز را تحریم کنند.
عضو جامعه روحانیت مبارز علت این که در بین تمام چهره‌های کشور، حجت‌الاسلام ادیانی دوباره تحریم شده است را این‌گونه بیان کرد: دشمنان حساب نقش‌آفرینی حاج آقا ادیانی و نقش‌آفرینی عقیدتی سیاسی نسبت به تمام جریانات کشور را می داند، چون این سازمان عقیدتی سیاسی است که در این نیروها و کل نظام اثر گذار است و از بسیاری از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن با نقش مهم خود، جلوگیری کرده و نگذاشته است اجرا شود. این تحریم‌های مجدد راهبردی است که به طرفداران و عوامل خودشان می‌دهند تا چهره‌های موثر را بشناسند، وگرنه حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی، نه پولی در خارج دارد و نه ارتباط خاصی با آنجا دارد و اگر تحریم می‌کنند، راهبردی است و به دیگران نشان می‌دهند که ایشان هدف و نشان هست.
وی در ادامه این شناسایی‌ها و تحریم‌ها را حاصل خودفروختگی عوامل داخلی دانست و افزود: هم جریان تروریستی با جنگ نیابتی که دارند، به نظام ضربه می‌زنند و هم عوامل داخلی که ستون پنجم هستند، دارند به عنوان جاسوس کار می‌کنند.
آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: این اهمیت سازمان عقیدتی سیاسی است که رئیس آن را بارها تحریم می‌کنند، دشمن امروز از هیچ فرماندهی، به اندازه سازمان عقیدتی سیاسی وحشت ندارد.
وی تصریح کرد: خدا رحمت کند امام خمینی (ره) را که فرمود «هر جا دشمن اظهار مخالفت و اظهار وحشت کرد، بدانید آن جا حساس‌ترین قسمت است»، جریان عقیدتی سیاسی انتظامی امروز باید موقعیت جهانی خود را تشخیص دهد که در چشم دشمن و در چشم استکبار چه موقعیتی دارد و با اقدامات و عملکرد خود همچون خاری در چشم دشمنان این نظام مقدس است.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: رئیس محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، قبلا مورد حساسیت دشمن نبود، ولی وقتی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فردی را از سپاه به عنوان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و به عنوان نماینده خودشان در سازمان انتظامی کشور منصوب کردند،  موضوع تغییر کرد و اکنون مسئله این نیرو و شرایط آن تغییر کرده است و این موقعیت را باید درک کنیم و باید حداکثر فعالیت را برای پیشبرد اهداف نظام انجام دهیم.
امام جمعه مشهد مقدس خطاب به کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شما انسان‌های بسیار برجسته و کارآزموده‌ای هستید و مطمئنا نهایت تلاش خود را خواهید کرد و بنده مستقیم و غیرمستقیم، بارها شاهد اثرگذاری شما و همکارانتان در جامعه بوده و هستم.
وی همچنین تاکید کرد: مقام معظم رهبری هیچ وقت تعارف ندارند و در خصوص اهمیت مجموعه انتظامی فرموده‌اند که «فرماندهی انتظامی، محور اقتدار نظام است» که این موضوع بیان‌گر مهم بودن ماموریت انتظامی و مسئولیت بزرگی که رئی دوش آنان نهاده شده، است.
براساس اعلام معاونت روابط‌عمومی و امور تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت والای حفظ نظام اسلامی و ارتقای اقتدار روزافزون آن گفت: اسلام به این نظام وابسته است، کیان اسلام و انقلاب اسلامی اکنون به این نظام وابسته است، امروز استکبار جهانی برای حیات خودش با تمام توان مثلا دارد با این نظام مقابله می‌کند.
آیت‌الله علم‌الهدی در پایان با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: جنگ الآن مانند گذشته سخت‌افزاری نیست و حتی بالاتر از جبهه نظامی است، چون دشمن قسم‌خورده ما بسیارنرم و ریز در جبهه فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کنند و نمی‌خواهند انتخابات مطلوب و چشم‌گیر برگزار شود؛ لذا از شما بزرگواران به نوبه خودم برای این بصیرت و تبلیغ کار فرهنگی و سیاسی بسیار قدردانی می‌کنم، ان‌شاءالله آقا امام زمان (عج) فعالیت ما را به عنوان سرباز خود بپذیرند، چون آن قبولی و رضایت، به کل دنیا ارزش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا