آموزش و پرورشاخبار یک

نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان ( ISIC) دردانشگاه پیام نور منصوب شد

نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان ISICدر ایران ( با پشتیبانی سازمان بین المللی یونسکو) با صدور حکمی دکتر دانیال داودی راد را به عنوان نماینده این سازمان در دانشگاه پیام نور منصوب نمودند.

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از روابط عمومی دفتر سازمان دانشگاهیان در ایران،نظر به اینکه از ابتدای بهمن ماه سال  جاری و با همت و تلاش دفتر نمایندگی سازمان بین المللی دانشگاهیان ISIC در ایران زیرساخت و امکان صدور کارت رسمی و بین المللی ISIC و ITIC ( دارای اعتبار جهانی ) برای کلیه اعضای هیات علمی و دانشجویان کلیه شعب داخلی و خارجی دانشگاه پیام نور فراهم شده است  ، جناب اقای دکتر محمد رضا شمشیرگر نماینده  رسمی سازمان بین المللی دانشگاهیان ISIC در ایران با هدف تداوم همکاری هرچه بیشتر بین سازمان بین المللی دانشگاهیان و دانشگاه پیام نور  جناب آقای دکتر دانیال داودی راد را به عنوان  مشاور سازمان و نماینده ISIC در دانشگاه پیام نور وشبکهدانشگاههایمجازیکشور منصوب نمود.

بر اساس این گزارش در بخشی از این حکم آمده است :با توجه به توانمندی، شایستگی وسوابق ارزشمندجنابعالیدرامور بین الملل ، آموزش و دیپلماسی علمی  که همواره با تفکر علمی و مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی ایرانیگام برداشته اید وباتوکلبهایزدمنانو تعاملات  هوشمندانه حضرتعالی با کلیه مراکز و شعب دانشگاه های پیام نور داخل و خارج از کشورو خدمت رسانی به اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان آن دانشگاه موفقومویدباشید.

دانیال داودی راد از سال ۹۸ تا کنون مسئول نمایندگی دانشگاه پیام نور در کشور ترکیه می باشد  و از این پس به عنوان رابط و نماینده سازمان بین المللی دانشگاهیان ISIC در دانشگاه پیام نور نیز خدمت خواهد نمود .

سازمان بین‌المللی دانشگاهیان ISICدر سال ۱۹۵۳ تأسیس شده و در حال حاضر در بیش از ۱۳۵ کشور دنیا دارای نمایندگی است و به‌عنوان یک نهاد غیرانتفاعی و مرکز مدیریت کارت‌های اعتباری و شناسایی بین‌المللی دانشگاهیان در سراسر جهان شناخته می‌شود.  این سازمان از سال ۱۹۶۸ مورد تائید و حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) قرار گرفته و همچنینعضوی از کنفدراسیون جهانی سفرهای آموزشی (WYSE Travel Confederation)  است کارت‌های ISIC و ITIC صادر شده از سوی سازمان بین‌المللی دانشگاهیان تنها کارت‌های شناخته‌شده بین‌المللی پیرامون احراز هویت جامعه دانشگاهی در سراسر جهان هستند.

مقر مرکزی سازمانISICدر آمستردام هلند بوده ولی قوانین، توافقنامه‌ها و دستورالعمل با ارجاع به قوانین اتحادیه اروپا و در موارد خاص کشور دانمارک تدوین و ابلاغ می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا