ورزشی

ناظر فدراسیون بسکتبال: دیدار شهرداری گرگان و مهرام نباید برگزار می‌شد + فیلم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گرگان – ایرنا – ناظر فدراسیون بسکتبال گفت: مسابقه تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام شهرقدس نباید با این حجم تماشاگر برگزار می‌شد.به گزارش خبرنگار ایرنا «محمد متین» دوشنبه شب بعد از مسابقه تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام شهرقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس تعهد مسوولان و عوامل برگزاری و نظم و امنیت، این مسابقه را برگزار کردیم.
وی بیان کرد: مسوولان شهری و استانی باید فکری به حال این وضعیت حضور تماشاگران کنند.
ناظر فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: سالن امام خمینی (ره) گرگان، سال‌هاست دیگر جوابگوی ظرفیت هواداران و تماشاگران بسکتبال این شهر نیست.
وی ادامه داد: با این شرایط، فکر نمی‌کنم و بسیار بعید است که فدراسیون دیگر اجازه بازی در گرگان و میزبانی در این شهر را بدهد.
متین در خصوص اخراج سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: هر سرمربی در دریافت خطاهای فنی محدودیت دارد و در بازی امروز سرمربی گرگان هم با این محدودیت مواجه شد.
وی ادامه داد: این محدودیت هیچ ارتباطی به حساس بودن شرایط بازی ندارد و هر زمان اتفاق بیفتد، باید اخراج شود.
ناظر فدراسیون بسکتبال درباره برخورد «ویلیام چری» بازیکن تیم شهرداری با سرمربی تیم مهرام پس از پرتاب سه امتیازی و در عین انجام حرکات خوشحالی گفت: داوران این حرکت را چند بار بازبینی کردند و سپس برخورد صورت گرفته را عمد از سوی بازیکن گرگان تشخیص داده و فرد خاطی را دیسکالیفه و اخراج کردند.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور دوشنبه شب در یک بازی سنگین و فشرده و پرفراز و نشیب با نتیجه ۱۰۰ بر ۷۸ مهرام شهرقدس را با شکست بدرقه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا