ورزشی

سرمربی بسکتبال گرگان: مسوولان برای میزبانی بازی‌های غرب آسیا در این شهر تلاش کنند + فیلم

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گرگان- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مسوولان و تصمیم‌گیران، نهادها، وزارت ورزش و جوانان و حتی فدراسیون برای میزبانی مرحله نیمه نهایی غرب آسیا در این شهر تلاش کنند.به گزارش خبرنگار ایرنا «سیدمصطفی هاشمی» بعد از مسابقه تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام شهرقدس در نشست خبری اظهار کرد: هشت فروردین سال بعد بازی‌های نیمه نهایی غرب آسیا برگزار خواهد شد و اگر قرار است مسوولان کاری کنند در همین مدت باقی مانده انجام دهند.
وی بیان کرد: مسوولان برگزاری این مسابقات برای واگذاری میزبانی یک سری شاخص‌هایی دارد که در همه جا از جمله سوریه و حتی لبنان نیست، اما مسوولان آنها برای گرفتن امتیاز میزبانی تلاش کردند.
وی خاطرنشان کرد: ما در سوریه باید چهار ساعت با ماشین تا سالن مسابقات برویم یا در لبنان ورودی سالن یک دالان کوچک است، اما گرگان تنها یک شاخص را ندارد که می‌شود آن را انجام داد.
سرمربی بسکتبال گرگان گفت: نباید هیمنه این تماشاگران این تیم را شکست و تلاش کنیم میزبان بازی‌های مرحله بعد باشیم.
هاشمی در خصوص مسابقه تیمش با مهرام اظهار داشت: نیمه اول ضعیف‌تر از آنچه فکر می‌کردیم، بازی کردیم که شاید دلیل آن ساده‌انگاری بود.
وی افزود: این ساده‌انگاری ناشی از تصمیمات غلط من بوده و در مجموع ساده‌انگاری اتفاق خوبی نیست، زیرا زمانی عقب می‌افتی و دیگر به بازی برنمی‌گردی.
وی ادامه داد: ما باید یاد بگیریم که برای هر لحظه چگونه بازی کنیم.
سرمربی بسکتبال گرگان گفت: در دفاع امشب خوب نبودیم و گاهی بی‌توجهی به دفاع را شاهد بودیم که بدون شک من نتوانستم بازیکنان را خوب توجیه کنم.
هاشمی اضافه کرد: نیمه دوم هم شاید به علت حساسیت بالای بازی، تا حدی عملکرد خوبی داشتیم و برنده نهایی شدیم.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان دوشنبه شب در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر با نتیجه ۱۰۰ بر ۷۸ مهرام شهرقدس را با شکست بدرقه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا