ورزشی

اظهار نظر عجیب طارمی درباره شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها؛ شاید از گروه صعود نکنیم!/ پله‌پله پیش می‌رویم

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد شرایط خوبی برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا دارند.مهدی طارمی در گفت‌وگوی اسکایپی و زنده با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: به نظرم ما از نظر فنی یک تیم خیلی خوب و به معنای واقعی یک تیم هستیم. ژاپن بازیکنان بزرگی دارد که در اروپا بازی می‌کنند ولی راجع به تیم خودمان می‌گویم که بازیکنان باتجربه و جوانان خوبی داریم و آقای قلعه‌نویی تلفیق خیلی خوبی را در کنار هم رقم زده است.
او ادامه داد: با توجه به تجربه این ملی پوشان در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی، این بازیکنان در عین جوانی، تجربه لازم را هم دارند و به نظرم تیم کاملی هستیم که انگیزه بالایی داریم و مردم هم انگیزه لازم را به ما دادند. انرژی خیلی خوب و مثبت از مردم در جزیره کیش گرفتیم و آن را حس کردیم. توقع مردم نسبت به خودمان را می‌دانیم و این یک حُسن برای ماست و باید تمام توانمان را بگذاریم تا شرمنده مردم نشویم. باید دل مردم را شاد کنیم و امیدوارم بهترین نتیجه رقم بخورد و آخر داستان نیز مردم ما شاد باشند.
این ستاره تیم ملی ایران اضافه کرد: وقتی وارد یک تورنمنت می‌شویم، از بازی اول تا آخر مهم نیست حریف ما چه کسی است و باید ۱۰۰ درصد توان را بگذاریم. فلسطین می‌خواهد بهترین بازی خود را انجام بدهد و همه می‌خواهند بهترین دستاورد را برای کشورشان رقم بزنند و هیچ تیمی از پیش بازنده نیست.
طارمی تاکید کرد: از بازی اول تمام تمرکزمان را گذاشتیم و پله‌پله پیش می‌رویم و به لطف خدا و انرژی از مردم عزیز، تا فینال برویم و بتوانیم مرحله به مرحله به موفقیت برسیم. همه تلاش می‌کنیم تا تمام توان را بگذاریم و دل مردم را شاد کنیم.
او یادآور شد: الان شرایط فوتبالی ایران را می‌دانیم. ما با هزاران مشکل در  فوتبال ایران و تیم ملی، هیچوقت هیچ چیزی را به روی خودمان نیاوردیم و سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم تا به اینجا برسیم. انتظار داریم رسانه‌ها و مردم یک ماه همه چیز را کنار بگذارند و حمایت کنند. مردم و رسانه‌ها حق‌شان بیش از این است ولی همه در یک مسیر، ریل و کشتی هستیم و باید دست به دست هم بدهیم تا بهترین اتفاق را رقم بزنیم.
این مهاجم تیم ملی ایران یادآور شد: اصلا شاید از گروه بالا نرویم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکردمان را رقم بزنیم.
بیشتر بخوانید: عکس| مورینیو چهره سردار را عوض کرد/ آزمون اصلا انتظار این رفتار را نداشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا