ورزشی

آرسنال ۰ – لیورپول ۲؛ پرچم سفید بالا!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آرسنال که در هفته‌های گذشته صدر جدول انگلستان را به لیورپول باخت، در جام حذفی هم به دست این تیم حذف شد.به گزارش ایلنا، ورزشگاه امارات و هواداران آرسنال شاهد شکست خانگی و حذف تیمشان از اف‌ای‌کاپ بودند.
این مسابقه‌ی حساس با حملات آرسنال شروع شد. این تیم در دقیقه ۳ توسط نلسون به موقعیت خوبی رسید که آلیسون و مدافعین لیورپول مانع از گل زودهنگام میزبان شدند. در ادامه آرسنال ده دقیقه‌ی طوفانی را به نمایش گذاشت و چندین موقعیت خطرناک ایجاد کرد. اما هربار با تلاش آلیسون، تیزهوشی مدافعان حریف و یک بار هم تیرک دروازه از به ثمر رسیدن گل توسط آرسنال جلوگیری کردند.
آرسنال به حملاتش ادامه داد و لیورپول هم با اعتماد به نفس به دفاع پرداخت. در دقیقه‌ی پایانی نیمه اول روی یک ضد حمله، ضربه ترنت آرنولد به تیرک افقی دروازه آرسنال برخورد کرد. اتفاقی که در بازی پیشین دو تیم در چارچوب لیگ برتر هم رخ داده بود.
نیمه‌ی اول بدون گل به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.
در شروع نیمه دوم، آرسنال با پاس بلند سالیبا به پشت مدافعین لیورپول، ساکا را صاحب یک موقعیت فوق‌العاده کرد. اما ساکا که در نیمه اول هم عملکرد قابل توجیهی نداشت، فرصت را از دست داد.
دو تیم دست به تعویض‌ و تغییر تاکتیک زدند. لیورپول ژوتا، کلارک و بردلی و گراونبرخ را به زمین فرستاد و آرسنال هم از مارتینلی به جای نلسون استفاده کرد. بازی با این تعویض ها تا حدودی وارد جریان بهتری شد و در نهایت در دقیقه ۸۰، روی ارسال آرنولد در ضربه آزاد، کیویور با ضربه‌ی سر دروازه خودی را باز کرد و لیورپول را یک گل پیش انداخت.
بعد از این گل آرسنال به آب و آتش زد تا گل تساوی را به ثمر برساند اما موفق نبود و ضدحمله‌های لیورپول آنها را نگران‌تر و محتاط‌تر هم کرد.
لیورپول با یک بازی حساب شده دروازه ش را بسته نگه داشت و در نهایت در دقیقه ۹۵ توسط لوییز دیاز به گل دوم رسید تا آب سردی بر آرسنالی ‌ها بریزد و امیدهایشان را کاملا از از بین ببرد.
بازی با دو گل به اتمام رسید تا لیورپولی ها منتظر قرعه‌ی بعدیشان در این مسابقات بمانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا