ورزشی

حقه عجیب مربی برای فرار از محرومیت: من بازیکنم!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پاسکال چیمبوندا، سرمربی اسکلمرزدیل یونایتد برای فرار از محرومیت تصمیم عجیبی گرفته است.به گزارش “ورزش سه”، پاسکال چیمبوندا، مدافع سابق تاتنهام و ویگان، در اواخر اکتبر گذشته به‌عنوان سرمربی تیم سطح نهمی اسکلمرزدیل یونایتد در شمال غربی انگلیس انتخاب شد.
او تاکنون ۴ بازی از ۱۲ بازی فعلی اسکلمرزدیل در لیگ را برده است. ماه گذشته چیمبوندا پس از اخراج از زمین به دلیل نماندن در محدوده مربیان و ورود به زمین، پنج جلسه از حضور در زمین محروم شد.
آنها به حکم پنج بازی محرومیت برای این سرمربی اعتراض کردند و درنهایت در حکم جدید دیگری که به تازگی اعلام شده، این محرومیت به سه بازی کاهش یافت.
با این حال به‌نظر می‌رسد چیمبوندا از ۳ بازی محرومیت هم راضی نیست و برای دور زدن آن دست به ابتکار جالبی زده است. باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده که مربی ۴۴ ساله قصد دارد پس از پنج سال حالا به‌عنوان بازیکن به میادین برگردد!
حالا قرارداد چیمبوندا به‌عنوان بازیکن نیز ثبت شده است و او می‌تواند در بازی تیمش در روز شنبه ۲۷ ژانویه در زمین حاضر شود و پس از پنج بازی به زمین فوتبال برگردد.
چیمبوندا در طول ۶ سال حضور در لیگ برتر انگلیس در چهار تیم لیگ برتر بازی کرد و در سال ۲۰۱۹ کفش‌هایش را آویخت. این مدافع بیشتر به دلیل حضورش در تاتنهام شناخته می‌شود. او در این تیم ۱۰۳ بازی انجام داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا