ورزشی

جریمه سوزناک برای جوان‌ترین ملی‌پوش!(عکس)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بازیکن جوان سپاهان بخاطر نگرفتن توپ از دیگر ملی‌شان جریمه شد.به گزارش “ورزش سه”، دومین جلسه تمرینی شاگردان امیر قلعه‌نویی در جزیره کیش برای حضور در جام ملت‌های آسیا در حالی پنج‌شنبه شب برگزار شد که قبل از شروع این تمرین، بازیکنان در گروه‌های ۹ نفره دور هم جمع شدند و در کنار کار با توپ، خودشان را آماده انجام دستورات تاکتیکی از سوی کادر فنی کردند.
بازیکنان در شروع تمرین به بازی ۷ به ۲ یا همان خرس وسط پرداختند که لحظات شادی را در بین آنها رقم زد و در این بین، جوان‌ترین ملی پوش در امان نماند و یکبار از سوی دیگر هم‌تیمی‌هایش جریمه شد.
آریا یوسفی که پس از درخشش در سپاهان به جمع شاگردان قلعه‌نویی رسیده و حضورش در اردوهای ملی ادامه داشته، در این بخش از تمرین بخاطر نتوانستن در گرفتن توپ از دیگر بازیکنان، جریمه شد و دیگر ملی پوشان او را نیشگون گرفتند.
این بازیکن پس از انجام ۱۱ بازی در لیگ برتر که موفق شد چهار گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد و در لیگ قهرمانان آسیا  نیز یک پاس گل ثبت کند، حالا شرایط جدیدی را در اردوی تیم ملی در کنار ستاره‌های فوتبال ایران تجربه می‌کند و به دنبال بازی در جام ملت‌های آسیا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا