سیاسی

حضور معاون اول رئیس‌جمهور در جمع عزاداران در گلزار شهدای کرمان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در گلزار شهدای کرمان و مزار سردار سلیمانی در جمع مردم عزادار کرمان، حادثه تروریستی دیروز را نشانه شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونسیتی دانست و بر پاسخ سخت به این جنایت بزدلانه تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای مخبر ظهر امروز پنج شنبه در ادامه برنامه‌های سفر خود در جمع مردم عزادار در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و ضمن تقدیر از شجاعت و روحیه بالای مردمان این دیار، اظهار داشت: دشمنان از مردم ایران بغض دارند و اگر در حال انتقام گیری هستند، به دلیل از دست رفتن هیمنه شان در عملیات طوفان الاقصی است.
وی زائرین مزار شهید سلیمانی را تقویت کنندگان فرهنگ مقاومت دانست و افزود: دشمنان ما با این فرهنگ مشکل دارند چراکه تنها اسلحه‌ای که قابل تقابل نیست، همین روحیه جهاد و شهادت و فرهنگ مقاومت است.
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه تصور تعرض نظامی به جمهوری اسلامی هم اکنون دیگر وجود ندارد، افزود: این روحیه و فرهنگ مقاومت و مکتب شهید سلیمانی ایران را در برابر تهاجم نظامی دشمنان بیمه کرده است.
وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری پس از این حادثه، خاطرنشان ساخت: ایشان می‌گویند سربازان شهید سلیمانی انتقام قاطع را خواهند گرفت. الان هم به حول و قوه الهی سخت‌ترین پاسخ داده خواهد شد.
آقای مخبر با اشاره به اینکه این حادثه تلخ در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اتفاق افتاد، اظهار داشت: باید مطمئن باشیم که این شهیدان در جوار حضرت حق و در پناه امام حسین (ع) و ائمه اطهار آرام خواهند گرفت و مشمول عنایت‌های خاص قرار می‌گیرند و به حول و قوه الهی و حرمت حضرت ابوالفضل (ع) مجروحین نیز شفا خواهند یافت.
در این دیدار، معاون اول رئیس‌جمهور بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز حضور یافت و فاتحه‌ای قرائت کرد. ­

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا