ورزشی

اعتراض عجیب و غریب عالیشاه به داور (عکس)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

امید عالیشاه که مثل بازی‌های اخیر تیمش در ترکیب اصلی قرار گرفته و بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بسته بود در دقیقه ۶۱ اعتراض بسیار شدیدی به داور داشت.امید عالیشاه با اخطار بی موردی که گرفت دیدار تیمش مقابل آلومینیوم در ارک را از دست داد.
به گزارش ورزش سه، امید عالیشاه که مثل بازی‌های اخیر تیمش در ترکیب اصلی قرار گرفته و بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بسته بود در دقیقه ۶۱ اعتراض بسیار شدیدی به داور داشت.
عالیشاه که در دقایق پایانی بازی با نساجی بارها سعی در گرفتن خطا داشت و با تصمیم مخالف مهدوی داور آن مسابقه بارها اعتراض کرد این بار به خاطر خطا روی همبازی‌اش اعتراض  بسیار شدیدتری هم داشت و در ادامه اعتراض شدیدش از وحید کاظمی داور مسابقه کارت زرد گرفت تا چهار اخطاره شود.
هر چند در تصاویر آهسته و عکس‌های صحنه برخورد محمد حسین کریم زاده بازیکن شماره ۷ مس رفسنجان با محمد مهدی احمدی به نظر می رسد روی بازیکن پرسپولیس خطا صورت گرفته و احتمالا کاظمی اشتباه کرده اما اعتراض عالیشاه هم عجیب و غریب بود و باعث شد او از داور اخطار بی موردی بگیرد و دیدار نخست تیمش در شروع نیم فصل دوم را به علت محرومیت از دست بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا