اجتماعی

آغاز توزیع نیروهای فوق تخصصی پزشکی از ٩ دی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

​معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از توزیع نیروهای فوق تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۲ از نهم دی ماه خبر داد.ابوالفضل باقری‌فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از توزیع نیروهای فوق تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: توزیع نیروهای فوق تخصصی پزشکی از شنبه آینده در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور خبر آغاز خواهد شد.
وی افزود: امسال ۳۴۳ نفر از نیروهای فوق تخصصی در ۲۵ رشته مختلف با هدف ارتقای سطح کیفی شاخص های آموزشی  درمانی و ارایه خدمات گسترده فوق تخصصی توزیع خواهند شد که از این تعداد ۵۰ نفر نیروهای بومی و اختصاصی دانشگاه ها هستند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره پذیرش رتبه های برتر گفت: نفرات اول با اخذ اعلام نیاز از مراکز آموزشی درمانی به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مورد نظر معرفی می‌شوند.
باقری فرد درباره فرایند توزیع نیروهای فوق تخصص پزشکی گفت: روند توزیع نیروهای فوق تخصصی پزشکی در سال‌جاری با برنامه ریزی انجام شده از چندین ماه قبل و اخذ اعلام نیازهای مبرم و ضروری از دانشگاه ها و با هدف توزیع هوشمند و مبتنی بر نیاز و تاکید بر مشی عدالت در ارائه خدمات نظام سلامت از طریق سامانه جایابی انجام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا