ورزشی

تصمیم جذاب بایرن: خرید ستاره‌ها در ژانویه!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد بازیکنان بزرگ و نامداری را در ژانویه به خدمت بگیرد.به گزارش “ورزش سه”، با وجود پرداخت هزینه قابل توجه در پنجره تابستانی گذشته توسط مدیران بایرن مونیخ، این تیم در حال حاضر نتوانسته است در صدر جدول رقابت‌های بوندسلیگا جا بگیرد.
هری کین بهترین و بزرگترین خرید بایرن در این تابستان بود که حالا به ستاره بی‌چون و چرای این تیم در این فصل تبدیل شده و رکوردهای بسیاری را در زمینه گلزنی به نام خودش ثبت کرده است تا ثابت کند ارزش این هزینه را داشته است.
با این حال، توماس توخل از مدیران بایرن خواسته که باز هم برای تقویت این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه اقدام کنند و بازیکنان مدنظر او را به خدمت بگیرند.
روزنامه آلمانی کیکر خبر داده که این باشگاه برخلاف روندی که پیش از این در نظر داشت دیگر قصد خرید بازیکنان ذخیره و در حال رشد برای استفاده از آنها در آینده را دارد و می‌خواهد روندش را به‌صورت کلی تغییر دهد.
مدیران این باشگاه به دنبال جذب بازیکن بزرگ و تثبیت شده در همین پنجره زمستانی هستند. بازیکنانی که پیش از این توانایی و مهارت‌هایشان را ثابت کرده‌اند و توخل هم فهرستی از ستاره‌های مدنظرش را در اختیار آنها قرار داده است و باید منتظر پنجره شلوغی در ژانویه باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا