ورزشی

گل‌محمدی: سه امتیاز را مدیون هواداران هستیم

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که حساسیت بازی بیشتر از چیزی بود که او فکر می‌کرد.به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با نساجی حضور یافت و در ابتدا در خصوص این بازی گفت: سه امتیازی مهمی بود. بازیهای آخر نیم فصل اینطور است که باید هم نتیجه بگیرید و هم به صدر جدول نزدیک شوید. حساسیت بازی زیاد بود و بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم. البته قبل از بازی این مسئله را به بچه‌ها گوشزد کرده بودم.
* برد در این بازی؟خوب شروع کردیم و گل زدیم و کنترل بازی دستمان بود و خوب مدیریت کردیم. اواخر بازی باتوجه به بحث فشردگی بازی سعی کردیم به فکر بازی بعد هم باشیم و تعویض‌هایی کردیم که یک مقدار به نظرم ما را ناهماهنگ‌تر کرد. خوشحالیم از گرفتن سه امتیاز و تیم نساجی هم با جان و دل بازی کرد و شرایطشان طوری بود که خیلی دونده و با شجاعت زیاد بازی کردند.
* هواداران؟جا دارد از آنها تشکر کنم که در این سرما آمدند تشویق کردند. قطعا بخش زیادی از این سه امتیاز و شاید همه‌اش را مدیون هواداران هستیم. همچنین هواداران خانم که بالاخره هر موقع در استادیوم هستند، انرژی بیشتری می‌گیریم. از تک تک آنها متشکرم.
* تعویض‌ها؟صحبت کردم. ما به فکر بازی بعدی هستیم و سه روز بعد بازی داریم. من از برنامه فشرده استقبال می‌کنم اما اینجوری دیگر خیلی سخت است.
* بازگشت لوکادیا؟والا صحبت خاصی در مورد او نشده. پالس‌های مثبتی که می‌گویید فقط در فضای مجازی است و در واقعیت تماسی نداشتیم.
* درویش گفت اگر یحیی بخواهد، مذاکره می‌کنیم.ما که مشخصا او را می‌خواهیم. باید ببینیم شرایط قراردادی‌اش چگونه است و خُب پرسپولیس می‌تواند انتخاب خوبی برای او باشد و بیشتر از اینکه به نفع پرسپولیس باشد، به نفع اوست. قطعا مذاکره مستقیمی نداشتیم و صحبتش بیشتر در رسانه‌ها بوده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا