ورزشی

علیزاده: خط میانی سپاهان واقعا عالی بود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

علیرضا علیزاده می‌گوید سپاهان با وجود غیبت بازیکانش، نمایش خوبی برابر گل‌گهر داشته است.به گزارش “ورزش سه”، علیرضا علیزاده پس از پیروزی گل‌گهر مقابل سپاهان اظهار داشت: به هواداران و باشگاه تبریک می‌گویم که یک حمایت همه جانبه داشتند. دست تک تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم که همیشه حمایت‌مان کنند تا نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.
او درباره گلزنی‌اش در این مسابقه عنوان کرد: خدا را شکر همت بچه‌ها بود. امروز تیم‌مان واقعا دوست داشت بازی را ببرد و از رختکن هم مشخص بود. یک تمرکز خیلی خوب داشتیم و خدا را شکر توانستیم ببریم. به‌جز گل من، مسیح زاهدی و تورس هم گل‌های فوق‌العاده‌ای زدند و یک بازی خیلی خوب بود. جا دارد یک تبریک هم به سپاهان بگویم که با وجود اینکه چند بازیکنش را نداشت، خوب ظاهر شد و خوب بازی کردند.
کاپیتان گل‌گهر در واکنش به اینکه خط میانی این تیم بهتر از سپاهان عمل‌ کرد، گفت: بازی فشرده و خوبی بود. هم هافبک وسط‌های سپاهان بازیکنان باکیفیت و خوبی هستند و هم گل‌گهر چند سال است هافبک وسط‌های خوبی کنار یکدیگر دارند. یک بازی درگیرانه و خوب بود و امیدوارم بتوانیم هفته آخر که مهم‌ترین بازی‌مان برابر ذوب‌آهن است، سه امتیاز را در اصفهان بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا