ورزشی

اولین کریسمس کریستیانو رونالدو در عربستان چگونه گذشت؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خانواده رونالدو با مبادله هدایای چشمگیر و یک شام بزرگ کریسمس در فضای باز، حال و هوای این جشن را در خاورمیانه و دور از خانه، زنده نگه داشتند.ورزش ۳۶۰ نوشت-کریسمس گذشته در حالی گذشت که کریستیانو رونالدو در حال انتقال از اروپا به عربستان سعودی بود. اما در روز کریسمس ۲۰۲۳، رونالدو نماد و بهترین گلزن لیگ برتر عربستان است. اگرچه عربستان سعودی کریسمس را جشن نمی‌گیرد و لیگ حرفه‌ای عربستان برخلاف بسیاری از کشور‌های غیر مسیحی دیگر هیچ مسابقه‌ای را در ۲۵ دسامبر برگزار نمی‌کند، ولی ظاهراً جشن‌های کریسمس در خانه CR۷ و جورجینا رودریگز به بهترین شکل برگزار می‌شود. بخوانید… آتش بازی کریستیانو رونالدو و رفقا مقابل الاتحاد
خانواده رونالدو با مبادله هدایای چشمگیر و یک شام بزرگ کریسمس در فضای باز، حال و هوای این جشن را در خاورمیانه و دور از خانه، زنده نگه داشتند. ستاره النصر هنوز از «کریسمس در ریاض» برای هوادارنش رونمایی نکرده است. اما جورجینا رودریگس تمام لحظات این جشن گرم و صمیمی را به اشتراک گذاشته است.
جورجینا رودریگس عکس‌هایی از شب کریسمس را در استوری‌های اینستاگرام منتشر کرد. با توجه به ارتباط رونالدو و رودریگز با لویی ویتون، به نظر می‌رسد این غول مد فرانسوی برای کریسمس امسال هدایای زیادی برای آن‌ها ارسال کرده است. استوری‌های جورجینا رودریگس نشان می‌دهد که خانواده او پک‌هایی از کالا‌های لویی ویتون و حتی دو کیف برای دخترانشان دریافت کرده‌اند. کریستیانو و جورجیا به غیر از کیف پول، عروسک و بسیاری اسباب‌بازی‌های دیگر را به دخترانشان، اوا، آلانا مارتینا و بلا هدیه داده‌اند.
در همین حال، باد‌های شدید زمستانی در فضای باز باعث ایجاد آشفتگی در خانه ستاره پرتغالی شده است. یکی از استوری‌های جورجینا شامل کتاب‌های رنگ‌آمیزی، کاغذ و هدایایی است که به دلیل باد شدید در یک سالن پراکنده شده‌اند. او نوشت: «گردباد در خانه». خانواده نیز برای لذت بردن از جشنواره به فضای باز رفته اند. یکی از پست‌های جورجینا نشان می‌دهد که خانواده در حال آماده شدن برای یک شام بزرگ باربیکیو بودند. علاوه بر این، این مدل همچنین تصویری از ماه کامل انقلاب زمستانی را به نمایش گذاشت. رونالدو کریسمس را در عربستان گذراند، درست مانند رویه‌ای که در روز‌هایی که در اروپا بود، داشت و در کشور محل بازی خود می‌ماند. اما روز بعد یک روز کاری است و CR۷ باید دوباره به فوتبال برگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا