ورزشی

گری نویل: منچستریونایتد ۲۰۲۳ تا پایان، مایه شرمساری بود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طرفداری | گری نویل به خبر خرید ۲۵ درصد از سهام منچستریونایتد توسط سر جیم رتکلیف واکنش نشان داد.طرفداری | گری نویل به خبر خرید ۲۵ درصد از سهام منچستریونایتد توسط سر جیم رتکلیف واکنش نشان داد.
سر جیم رتکلیف به عنوان سهام‌دار جزء به باشگاه انگلیسی اضافه شد. رهبر گروه INEOS برای خرید ۲۵% از سهام منچستریونایتد مبلغ ۱٫۳ میلیارد دلار را پرداخت کرده است. گری نویل از تصاحب سهام منچستریونایتد بدست این میلیاردر بریتانیایی در شب کریسمس انتقاد و آن را وحشتناک خواند. در حالی که هواداران منچستریونایتد با صدور بیانیه‌ای به ایجاد تغییرات بدست رتکلیف شک و تردید دارند، اما نویل از آنچه او به عنوان یک اشتباه دیگر از سوی باشگاه دانسته، خودداری نکرده است.
گری نویل در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در مورد خرید ۲۵% سهام منچستریونایتد توسط سر جیم رتکلیف نوشت:
منچستریونایتد ۲۰۲۳ تا پایان، مایه شرمساری بوده است. زمان وقوع این امر (خرید سهام باشگاه توسط رتکلیف) واقعاً وحشتناک است و هیچ سازمان و ارگانی حتی راجع به آن فکر هم نکرده است. به هر حال بهترین‌ها را برای جیم رتکلیف آرزو دارم و امیدوارم که او بتواند راهی پیدا کند تا باشگاه را دوباره درست کند و آن را به چیزی قابل احترام در داخل و خارج از زمین برگرداند.
گری نویل پیش از این و در ماه ژوئن هم فرآیند فروش منچستریونایتد توسط گلیزرها که از نوامبر ۲۰۲۲ شروع شده بود را “خجالت‌آور” دانسته و به شدت به مالکان این باشگاه تاخته بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا