ورزشی

داوری در خانه هم به ضرر لیورپول است! (عکس)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در جریان بازی لیورپول و منچستریونایتد در نیمه دوم بازی، یک صحنه مشکوک به پنالتی برای لیورپول خطا اعلام نشد.به گزارش “ورزش سه”،  تیم های منچستریونایتد و لیورپول در حالی  در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند. لیورپول در صدر جدول قرار دارد و با ۱۵ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد از آن سو، وضعیت منچستریونایتد بحرانی است. این تیم به تازگی از رقابت های اروپایی حذف شده و در لیگ برتر در رده هشتم جای گرفته است.
توپ و میدان در هر دو نیمه کاملا در دست لیورپول بود و این تیم حملات بی پایانی را روی دروازه یونایتد خلق کرد که ثمری نداشتند. لیورپولی ها در خانه در نیمه دوم فشار را بیشتر از قبل کردند. در دقیقه ۸۴ یک ارسال از سمت راست روی دروازه یونایتد بعد از عبور از چند بازیکن و برخورد به زمین به لوک شاو برخورد کرد. در تصاویر به نظر می رسد در هنگام کنترل و دفع توپ این ضربه علاوه بر بدن، به دست شاو هم اصابت کرد که لیورپولی ها به آن معترض بودند. اما داور این صحنه را حتی در VAR هم بررسی نکرد و به بازی ادامه داد.
یورگن کلوپ این فصل به شدت به داوری معترض بوده است. حدود دوماه قبل در جریان بازی خارج از خانه مقابل تاتنهام یک گل سالم لیورپول به دلیل اشتباه فاحش داوران اتاق VAR رد شد و به نظر می رسد لیورپولی ها بعد از این بازی باز هم به داور معترض باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا