ورزشی

تعویض عجیب مورینیو: خوب نبودی، برگرد! (عکس)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در بازی امروز رم برابر بولونیا، رنانو سانچز در ابتدای نیمه دوم تعویض و وارد بازی شد اما پس از ۱۸ دقیقه، مورینیو با دلیل تاکتیکی او را به روی نیمکت برگرداند.به گزارش “ورزش سه”، ژوزه مورینیو در نشست‌های خبری‌اش در این فصل، همواره از رناتو سانچز به عنوان بازیکنی بااستعداد و فوق‌العاده یاد کرده است. در مدتی که او دچار مصدومیت شده بود، این مربی او را یکی از غایبان بزرگ تیمش می‌دانست که در صورت برگشت از مصدومیت، می‌تواند به این تیم کمک زیادی کند.
رم امشب در دیداری خارج از خانه در چارچوب مسابقات سری A برابر بولونیا قرار گرفت. آنها در نیمه اول از نیکولا مورو، هافبک حریف گل خوردند و بازنده به رختکن رفتند.
در آغاز نیمه دوم مورینیو رناتو سانچز را به جای لئوناردو اسپیناتزولا به زمین فرستاد. در همین حین آنها در دقیقه ۴۹ گل دوم را هم دریافت کردند.
دقیقه ۶۴ و فقط پس از ۱۸ دقیقه مورینیو تصمیم گرفت سانچز را به بیرون بکشد و ادواردو بووه را به زمین بفرستد. این تصمیم باعث تعجب هواداران و خود سانچز شد. به‌نظر می‌رسد تعویض او دلیلی تاکتیکی داشته و باید تا پایان بازی و نشست خبری مورینیو صبر کنیم و ببینیم نظرش درباره این تصمیم چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا