اخبار یکچهار خبرحوادثخبر ویژه

برادر معاون اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پیام فوری؛ منابع خبری بعدازظهر امروز (۲۰ مهر) از شهادت «یوسف ابومرزوق» برادر «موسی ابومرزوق» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جنوب غزه خبر دادند.

وبگاه خبری عرب۴۸ نوشت که یوسف ابومرزوق به همراه تعدادی از خانوده‌اش در منطقه رفح در حمله جنگنده‌های رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید. در این حمله ساحتمان وزارت صنعت و تجارت دولت حماس هدف حمله قرار گرفت.

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حالی همچنان بی مهابا ادامه دارد که تاکنون به گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه ۱۴۱۷ نفر به شهادت رسیده و ۶۲۶۸ نیز زخمی شده‌اند.

طبق آمار سازمان ملل نیز بیش از ۲۵۴۰ واحد مسکونی به طور کامل منهدم شده‌اند و حدود ۳۳۸ هزار نفر نیز مجبور شده‌اند خانه‌هایشان را ترک کنند.

جنگنده‌های رژیم اشغالگر، صبح امروز بار دیگر بندر غزه را بمباران کرد. ارتش رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کرد: «صبح پنجشنبه یک “حمله گسترده” دیگر را انجام دادیم و عمدتا تاسیسات حماس در منطقه ساحلی نوار غزه را هدف قرار دادیم».

وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز اعلام کرد: کادر درمان و موسسات بهداشتی ما خسته شده‌اند و در آستانه فروپاشی کامل هستند. به گفته رسانه‌های فلسطینی اجساد در بیمارستان شفاء غزه به دلیل نبود سردخانه بر روی زمین جمع شده است.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا