اخبار یکبین المللخبر ویژه

نتانیاهو: کابینه اضطراری تشکیل دادیم/حماس: تهدیدات نتانیاهو برای بالابردن روحیه از دست رفته است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پیام فوری؛ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در یک نشست خبری گفت: «امشب دولت اضطراری را تشکیل دادیم. تمامی اختلافات را کنار گذاشتیم زیرا بحث سرنوشت اسرائیل در میان است».

وی در ادامه تصریح کرد: «حادثه هولناکی اتفاق افتاد و همه می‌دانیم که بعضی خانواده‌ها تعدادی از اعضای خود را از دست دادند».

همزمان یوآوو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد، «آنچه برایمان اتفاق افتاده سخت و خطرناک است و هیچوقت رخدادی به این سختی ندیده بودیم، هزاران نفر با هدف قتل و نابودی‌مان به ما حمله کردند».

گالانت گفت: «اسرائیل سخت‌ترین لحظات خود را سپری می‌کند و با یک دشمن سرسخت مواجه هستیم و باید به هر وسیله‌ای آن را نابود کنیم».

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تهدیدات نتانیاهو را بیانگر آشفتگی و دستپاچگی رژیم اشغالگر دانست و گفت: اظهارات مسئولان اسرائیلی برای بالابردن روحیه از دست رفته نیروهای خود است و به هیچ وجه مقاومت را نگران و هراسان نمی‌کند.

الرشق تصریح کرد، دشمن صهیونیستی موفق به کسب هیچگونه دستاورد نظامی حقیقی نخواهد شد، برای همین خشم خود را بر سر مردم غزه خالی می‌کند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا