اقتصادیخبر ویژه

منتخب فرهنگیان استان اصفهان: استفاده از ظرفیت معلمان، امید و اعتماد اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان را افزایش داده است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پیام فوری؛ علیرضا صفری‌زاده منتخب فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به انتصاب محمدحسن صدقی از فرهنگیان پیشکسوت و متخصص بازار سرمایه به عنوان دبیر و عضو کمیته عالی ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی مدیرعامل این صندوق گفت: با حضور دکتر نجف‌پور به عنوان مدیر عامل موسسه روند استفاده از ظرفیت فرهنگیان در ارکان صندوق و نظارت آنان بر فعالیت این موسسه شتاب پیدا کرده و اعتماد متقابل تقویت شده است.

وی افزود: حضور فرهنگیان در صندوق به معنی نظارت بیشتر است و اگرچه ضرورت وجود نظارت به معنای نداشتن اعتماد به کارکنان یک سازمان نیست اما همیشه یک اصلی هست که می‌گوید هر چند اعتماد خوب است اما نظارت لازم است.

این معلم پیشکسوت اصفهانی تصریح کرد: از آنجایی می‌گویند انسان بر نگهبانی و نگهداری از اموال خودش حریص‌تر است، فرهنگیان متخصص عضو موسسه به عنوان صاحبان اصلی این اموال قطعا دلسوزی بیشتری دارند. از طرفی این موضوع همواره یکی از خواسته‌های مهم منتخبان بوده و در جلسات و گردهمایی‌های متعدد مطرح شده است که خوشبختانه در دوره مدیریتی دکتر نجف‌پور بتدریج به این سمت و سو در حال حرکت هستیم.

صفری‌زاده اظهار داشت: آقای صدقی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که مدیرعامل تصمیم گرفت از ظرفیت و تخصص ایشان به بهترین شکل در کمیته ارزش مالکانه استفاده شود. نه تنها ایشان بلکه هر کدام از فرهنگیان دارای ظرفیت متمایزی هستند باید شناسایی شده و در راستای منافع اعضا از کمک آنها بهره گرفت.

وی گفت: با آغاز فرآیند طرح ارزش مالکانه، این احساس در قاطبه فرهنگیان و به خصوص اعضای صندوق بوجود آمد که نظراتشان دیده و شنیده می‌شود و این امر باعث شد تا امیدواری‌ها بیشتر شود و سوالات مختلفی که از سوی فرهنگیان مطرح می‌شد نشان دهنده این است که در این دوره مدیریتی مطالبات فرهنگیان شنیده شده و در راستای اجرایی شدن آن گام بر داشته می‌شود.

این عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بیان داشت: امیدواری‌ها واقعا بیشتر شده است و آنچه فرهنگیان عضو صندوق انتظار دارند این است که به عنوان سهامداران اصلی صندوق بدانند در صندوق چه می‌گذرد؟ آیا از نتایج ارزش مالکانه خود بهره‌مند می‌شوند؟ اینها سوالاتی بود که همواره مطرح می‌شد که خوشبختانه با حضور تیم جدید مدیریتی به مدیرعاملی دکتر نجف پور این روند شتاب بیشتری گرفت و اخیرا هم با حضور آقای صدقی همکار عزیزمان که تخصص خوبی هم دارند و امتحان خودشان را قبلا در این زمینه پس داده‌اند شتاب بیشتری گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا