اجتماعیاخبار یکپرونده ویژهخبر ویژهشهرداری و شورای شهرگفت و گومدیریت شهرینظام مهندسی

وضعیت برج های دو قلو کیش را از دستگاه قضایی پیگیری می کنیم/ جای نظام مهندسی در کیش خالی است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه


احمد جباری در گفت و گو با پیام فوری اظهار کرد: بنده به عنوان یک عضو کمیسیون تخصصی عمران باید بگویم که ما بر این باور و عقیده هستیم که نباید پلاسکو و متروپل دیگری در کشور تکرار شود.
ماروز شنبه در رابطه با موضوع برج های دوقولوی کیش جلسه یی را با مدیرعامل منطقه آزاد کیش خواهیم داشت و در تلاشیم که این موضوع را در دستور کار هفته آینده کمیسیون عمران قرار دهیم.
وی افزود: بنده امروز تماسی را با دستگاه قضایی جهت پیگیری و برسی موضوع برج های دوقولوی کیش خواهم داشت.
نماینده کیش در ادامه گفت:ایمنی از هرچیزی مهم تر است، اخیرا در تهران یک مجمتع پلمپ شد چون ایمنی نداشت؛ قطعا ایمنی برای سلامتی افراد مهم است. به خصوص در برج های بزرگ با این عظمت بحث ایمنی مهم تر می شود.

جباری تصریح کرد: ما پیگیری های لازم را هم از طریق منطقه آزاد کیش و هم از طریق دستگاه قضایی و نظام مهندسی در کیش دنبال خواهیم کرد. متاسفانه جای نظام مهندسی ساختمان در کیش خالی است. این موضوع را به دوستان تذکر خواهیم داد و قطعا پیگیری می کنیم. اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد هم تذکر و اخطار خواهیم داد و هم باید رفع عیب صورت گیرد.

این عضو کمیسیون عمران در پایان تاکید کرد: قطع به یقین اظهارات سازنده پروژه نیز دنبال می شود. در حوزه اماکن این چنینی هم سازندگان، هم مشاورین و هم کسانی که مجوز می دهند باید پاسخگو باشند‌. قطع به یقین این برج ها باید ایمن سنجی شوند. ملت ایران و مردم کیش یقین داشته باشند که با این موضوع را دنبال خواهیم کرد و یکی از دستورات کمیسیون عمران مجلس نیز قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا