چهار خبرنفت و انرژی

دریافت گواهی‌نامه استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه توسط پتروشیمی سبلان

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از روابط عمومی پتروشیمی سبلان ،با پایان ممیزی، شرکت صنایع پتروشیمی سبلان موفق به دریافت گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه شد.

مدیرعامل پتروشیمی سبلان در این باره گفت: این ممیزی با حضور ممیزان شرکت IMQ برگزار شد، که پس از بازبینی فرایندهای مجتمع و بررسی‌های لازم از واحدهای ستادی و عملیاتی، شرکت صنایع پتروشیمی سبلان موفق به دریافت گواهینامه‌های (ISO 9001:2015)، (ISO 14001:2015) و (ISO 45001:2018) شد.

مهندس رضا کریمی با اشاره به اینکه سبلان به عنوان یک شرکت پتروشیمی در صنعتی بزرگ و با کیفیت حضور دارد تصریح کرد: به عنوان یک شرکت مگامتانولی و با توجه به اینکه بخش عمده محصول ما به به شکل صادراتی عرضه می‌شود، اخذ این استاندارد در بازار بین‌الملل یک ضرورت و مزیت اقتصادی است.

وی ادامه داد: امروزه شرکت‌ها و کشورهایی که اقدام به خرید محصولات پتروشیمی می‌کنند، استانداردهای متعددی را به کار می‌گیرند تا مطمئن شوند که چرخه حیات محصول خریداری شده همه استانداردهای مد نظر را پشت سر گذاشته است.

مهندس کریمی تصریح کرد: بر همین اساس اخذ این سه گواهینامه و استقرار سیستم مدیریت یک پارچه یک گام کلیدی و مهم برای اخذ دیگر استانداردهای مورد نیاز است که در نهایت منجر به افزایش بهره‌وری و ایجاد مزیت‌های نسبی و رقابتی برای شرکت و ارتقای کیفیت کار و زندگی کارکنان می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی سبلان تاکید کرد: این استاندارد سه ساله بوده و منوط به انجام ممیزی‌های مراقبتی سالانه است. در نتیجه در مجموعه سبلان تلاش خود را در سازمان برای بهبود عملکرد در استقرار سیستم پیاده‌سازی شده به کار می‌گیریم و در این خصوص مرزبندی نداریم.

گفتنی است شرکت صنایع پتروشیمی سبلان یک واحد تولیدی متانول با ظرفیتیک میلیون ششصد و پنجاه هزارتن و از زیرمجموعه‌های هلدینگ انرژی سپهر و هلدینگ پتروفرهنگ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا