اقتصادیخبر ویژهنفت و انرژی

پیام تبریک مسعود حسنی به مناسبت روز صنعت پتروشیمی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیام فوری، مهندس مسعود حسنی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس با صدور پیامی روز صنعت پتروشیمی را تبریک گفت. متن پیام تبریک بدین شرح است:
تاریخ معاصر ایران با واژه «نفت» عجین است. از زمان کشف نفت در ایران تا کنون، این ماده معدنی هم خود فراز و فرودها داشته و هم تاریخ ایران را دچار تغییرات و تحولات کرده است؛ اما به هر روی، امروزه مردم ایران خاطره بهتری نسبت به گذشته از نفت دارند و دلیل آن، صنایع موفق پتروشیمی ایران است.
در مسیر رشد و پیشرفت کشور، صنعت پتروشیمی امید اصلی مردم شریف ایران است؛ زیرا می دانند که تمامی ابزار لازم برای تعالی این صنعت مادر و زیربنایی را در اختیار دارند و می توانند به موفقیت کامل در آن امیدوار باشند. فرزندان متخصص آن ها قادر به تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی هستند و شرایط عمومی برای تحقق کامل آرمان ها آماده است.
هشتم دی ماه، روز صنعت پتروشیمی است. روزی که یادآور امید و انتظار از این صنعت است. این روز برای ملت ایران گرامی است؛ زیرا برای نفت و صنایع وابسته به آن، در طول تاریخ جنگیده و مبارزه کرده اند و امروزه نیز، با تمام فشارهای ناشی از تحریم ها، فرزندان برومندشان، چراغ پتروشیمی را روشن نگاه داشته و دنیا را خیره کرده اند. بدون وقفه و با صلابت به پیش تاخته اند تا چنین روزی به مذاق ایران و ایرانی شیرین باشد.
من به عنوان فرزندی از این آب و خاک که اکنون مسئولیت بزرگ پتروشیمی پارس را بر عهده دارم، مفتخرم که با توجه به دستاوردهای باشکوه این شرکت و نیز با توجه به برنامه ها و کارهایی که در حال اجرای آن ها هستیم و نتایج درخشانی که در آینده نزدیک خواهیم داشت، این روز ارزنده را به مردم شریف ایران تبریک بگویم و حامل سلام و درود و تبریک همه همکاران، فعالان، متخصصان و کارگران زحمت کش وخانواده بزرگ پتروشیمی پارس باشم.
با این آرزو که پتروشیمی همان پتروامیدی باشد که همه ما از آن انتظار داریم و با سرعت به تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی باشیم و جشن تکمیل و تکامل را در چنین روزی برگزار کنیم.

مسعود حسنی
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا