اقتصادیبالای صفحه دسته بندیبانک و بیمه
رتبه سوم بانک کارآفرین در پاسخگویی به شهروندان
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
به گزارش پیام فوری، سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده که بر اساس این قانون، شهروندان می توانند از هر موسسه عمومی و خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی درخواست اطلاعات کرده و پاسخ را دریافت کنند.
رکن اجرایی این قانون، کمیسیون مربوطه است که در آن رئیس کمیسیون، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
بر اساس آخرین گزارشی که کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در مورد درخواست شهروندان از بانک های دولتی و خصوصی منتشر کرده است، بانک های ایران زمین، رفاه کارگران و کارآفرین با ۱۰۰ درصد پاسخگویی به درخواست شهروندان و میانگین زمان پاسخگویی به ترتیب، یک، سه و چهار روز در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.