اجتماعیاخبار یکخودروصدای شما

آیا درآمدزایی به هر طریقی صحیح است؟/ پلیس راهور تهران پاسخ دهد!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری تعدادی از شهروندان تهرانی نسبت به جریمه بی مورد در محل اتوبان ارتش به سمت غرب(اقدسیه) اظهار گلایه داشتند.

این گزارش حاکی از آن است که خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی در زیر پلی واقع در اتوبان ارتش غرب به سمت اقدسیه به نوعی مخفی گونانه خودرو هارا به بهانه تجاوز سرعت تا سی کیلومتر در ساعت جریمه می کند.

در همین راستا خبرنگار پیام فوری در راستای راستی آزمایی گزارش شهروندان اقدام به عبور از مسیر گزارش شده می کند، خبرنگار خودرو را بر روی سرعت قانونی ۸۰ کیلومتر در ساعت تنظیم و از محل قرار گیری خودرو راهنمایی و رانندگی عبور می کند ، پس از چند دقیقه با پیامک تخلف تجاوز سرعت تا حدود سی کیلومتر در ساعت رو برو می شود، حال خبرنگار به محل اسکان خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی باز می گردد تا موضوع را جویا شود، خبرنگار از پلیس راهنمایی و رانندگی این سوال را می پرسد که اگر تخلف کرده است چرا جلوی خودرو ایشان گرفته نشده است؟

مأمور پاسخ می دهد وظیفه ای برای توقف خودرو در شرایط کرونا ندارد، حال خبرنگار از ایشان می خواهد که بر روی مانیتور کنترل سرعت تخلفشان را نشان دهد که با پاسخ بروید شکایت کنید مامور راهنمایی و رانندگی روبرو می شود.
حال این سوال در اذهان عمومی وجود دارد که چگونه پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به جریمه خودرو ها بدون هیچ سندی مبنی بر تجاوز سرعت می کند؟
تکلیف شهروندانی که بدون دلیل تا به امروز مورد جریمه واقع شده اند چه می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی پیام فوری بدون هیچگونه قضاوتی آماده پاسخ راهنمایی و رانندگی نسبت به این گزارش می باشد

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا