اخبار یکاقتصادیبورس

شاخص بورس ۵هزار واحد افت کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از  تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۹میلیارد و ۳۹۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار میلیارد تومان در بیش از ۵۱۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۵۰۹۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۵۸هزار و ۶۸۰واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران و بانک ملت شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت تبریز، بانک پارسیان و پالایش نفت بندرعباس با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۱۳۹میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۱۱۹میلیارد تومان در ۲۴۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۸واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۸۸۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پلیمر آریا ساسول، پالایش نفت لاوان و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادارت شد و در مقابل شرکت‌های توالید نیروی برق دماوند، فولاد هرمزگان جنوب و سرمایه‌گذاری صبا تامین بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا