اخبار یکپرونده ویژهمدیریت شهری

اظهارات و رفتار قابل تأمل فرماندار تهران!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 


به گزارش پیام فوری قاسم محمد تهرانی، فرماندار تهران در جلسه یادواره شهدای مرتضی گرد گفت: “دیگر لازم نیست در کشور شهید شویم و باید به جای شهادت به مردم خدمت کرد.” حال این سئوال در افکار عمومی و خانواده محترم شهداء به وجود می‌آید که آیا فرهنگ شهادت از خدمت رسانی به مردم جداست؟
مقام معظم رهبری می فرمایند: “اگر شهادت نبود، این نظام باقی نمی‌ماند”، حال چطور که قاسم محمد تهرانی شهادت را از خدمت رسانی جدا و این فرهنگ را منقضی می‌خواند؟
چطور می‌شود فردی با مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی با حکم مقام عالی وزارت کشور به عنوان فرماندار پایتخت در دولت انقلابی منصوب شود و فرهنگ شهادت را بر خلاف فرمایش رهبری زیر سوال ببرد؟!
این ضرورت وجود دارد که وزارت کشور و فرماندار تهران نسبت به این اظهار نظر ها بیشتر دقت کنند.
لازم به ذکر است جناب فرماندار هنگام سخنرانی، چفیه اهدائی که به رسم ادب بر دوش سخنرانان داده می‌شود را به روی تریبون گذاشته است. چفیه مهمترین نماد مقاومت است که رهبر معظم انقلاب سال‌هاست بر روی دوش خود دارند. دلسوزان وقتی از فقدان گفتمان در دولت اظهار نگرانی می‌کردند، برای این بود که اشخاصی در مسیر دولت مردمی و ایران قوی خارج از ادبیات انقلابی قرار نگیرند که ظاهراً حساسیت قابل قبولی در موضوع انتصابات وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا