تحلیل و گزارشمدیریت شهری

ایمنی ۱۲۴ نقطه بی دفاع منطقه ۴ افزایش می یابد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران “اسماعیل قضاتلو” با بیان این مطلب افزود: با توجه به دستور شهردار محترم تهران مبنی بر اجرای طرح جمع آوری آسیب دیدگان اجتماعی و معتادان متجاهر و ساماندهی اماکن رها شده و بی دفاع شهر، این طرح مهم در منطقه ۴ در حال اجرا می باشد.

او با اشاره به اینکه احصاء محل های آسیب پذیر و کم برخوردار منطقه در اولویت اجرای این طرح قرار دارد گفت: در ابتدا این طرح در محله های کم برخوردار گلشن، شمیران نو، لویزان و حکیمیه و نقاط نا ایمن منطقه اجرایی می شود و تا کنون ۱۲۴ نقطه بی دفاع شهری شناسایی شده است.
معاون شهردار منطقه ۴ افزود: این طرح با همکاری نهادهای مسئول اعم از پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و ناحیه مقاومت بسیج کربلا اجرا می شود و افراد آسیب دیده و بی خانمان جمع آوری و به مراکز تعیین شده جهت بازپروی منتقل می شوند.
قضاتلو در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون طرح جمع آوری و ساماندهی بی خانمان در بزرگراه امام علی (ع)، محدوده بوستان جنگلی لویزان و زیر پل بنی هاشم با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، پلیس راهور، گشت فوریتهای سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران انجام شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا