تحلیل و گزارشمدیریت شهری

اجرای طرح اصلاح هندسی تقاطع اسفندیار با نلسون ماندلا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مریم نخعی پور معاون حمل و نقل و ترافیک در این باره گفت: اصلاح هندسی تقاطع معابر اسفندیار با نلسون ماندلا به منظور ارتقای ظرفیت تقاطع ها، تامین گردش محافظت شده راستگرد این محدوده و تسهیل در روان‌سازی ترافیک اجرا شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ افزود: از جمله اساسی ترین مسائل در حوزه حمل و نقل، اصلاح هندسی معابر، میادین و تقاطع های سطح شهر است که در راستای روان سازی ترددها و کاهش ترافیک و تصادفات شهری صورت می گیرد.
او با بیان اینکه امروزه سیستم های حمل و نقل در شهرها به صورت یکپارچه مورد بررسی قرار می گیرد، اظهار داشت: نابسامانی حمل و نقل در نقطه ای از شهر می تواند بر دیگر معابر و بخش های ترافیکی نیز اثر بگذارد، از این رو نیاز به اصلاح هندسی به طور جدی احساس می شود.
نخعی پور افزود: تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی عمومی شهروندان را به خطر انداخته و تهدید می نماید به علاوه خسارات جانی و مالی ناشی از آن، همواره یکی از عوارض ناگوار حمل و نقل در جوامع امروزی می باشد، لذا روان سازی جریان های ترافیکی یکی از مهمترین روش های موثر در بهبود کیفیت زندگی شهری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا