تحلیل و گزارشمدیریت شهری

عملیات خط کشی معابر اصلی شهری در ناحیه ۶

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، مجتبی حسینعلی بیگی شهردار ناحیه ۶ گفت: خط‌کشی خیابان‌ها یکی از اساسی‌ترین اجزای خیابان به شمار می‌آید و استفاده از این خط‌کشی‌ها متضمن نظم و رعایت قوانین در خیابان است.

▫️ حسینعلی بیگی گفت به همین منظور، عملیات خط کشی ممتد به طول ۲۳۰۰ متر و خط کشی منقطع ۲۳۰۰ متر از معابر ناحیه۶ با هدف ارتقاء سطح امنیت عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از تصادفات احتمالی در خیابان جهان آرا، حدفاصل خیابان ۳۳ تا خیابان ۶۶، خیابان شیراز جنوبی، خط کشی عابر پیاده خیابان شیراز و گلستان، سرعتگیرهای خیابان شیراز جنوبی و جهان آرا، خط کشی محوری و عابرپیاده تقاطع خیابان شیخ بهایی با ایران شناسی و…. به همت اداره عمران و‌ ترافیک ناحیه اجرا شد.

▫️ وی با اشاره به اینکه توجه به خطوط راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حجم ترافیک، رعایت حقوق رانندگان و عابران پیاده و نیز رانندگی اصولی می شود تصریح کرد: وضعیت آب و هوا، وجود گرد و غبار، اصطکاک لاستیک خودروها با سطح خیابان و نیز جنس سنگدانه های آسفالت، عواملی است که باعث کم رنگ شدن و یا محو شدن کامل خط کشی های معابر در فصول مختلف سال می شود، به گونه ای که خطوط علیرغم ماندگاری، دچار تیرگی و جرم پذیری می شوند و بنابراین تصور می شود که خطوط پاک شده اند، لذا توجه به این موضوع از اهداف مهم شهرداری ناحیه ۶ می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا