اخبار یکاقتصادیبورس

معامله ۱۲۹۷ میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گزارش پیام فوری به نقل از  تسنیم، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۲۹۷میلیارد و ۸۱۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۰۲۵۷هزار و ۲۵۲میلیارد ریال در بیش از ۱۳۳میلیون و ۴۷۱هزار و ۳۲۴دفعه طی ۱۹۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۴۱میلیارد و ۱۴۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۴۴۶هزار و ۷۱۰میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۹۰روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۵۵هزار و ۴۱۵واحد افزایش، معادل ۴٫۲۴ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۳۶۳هزار و ۱۲۳واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۸۰هزار و ۳۲۹واحد کاهش، معادل ۱۸٫۲۶درصد افت کرده و رقم ۳۵۹هزار و ۴۷۲واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۶۸ هزار و ۸۲۵واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۰۳۷هزار و ۹۲۴واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹هزار و ۷۰۵واحد افزایش به عدد ۲ میلیون و ۶۲۲هزار و ۴۵۳واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷٫۱۰درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰٫۷۶درصد افزایش همراه شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا