اجتماعی

عملکرد ۱۰۰ روزه شهرداری و شورای شهر تهران/ تخفیف ۲۵ درصدی عوارض ساخت و ساز

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از تسنیم؛ ترکیب فعلی شورای شهر ششم با شعار “‌تهران سربلند” پا در عرصه خدمت به شهروندان تهرانی گذاشت تا پس از گذشت یک دوره رخوت و بی‌عملی، تهران و تهرانی‌ها دوباره شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ و باز شدن گره‌های کور از این کلان‌شهر باشند.

حالا حدود ۱۰۰ روز از فعالیت شهرداری و شورای شهر تهران در دوره جدید گذشته و اعضای شورای شهر تهران با قرار گرفتن در مقابل دوربین تسنیم به برخی از اقدامات انجام شده طی ۱۰۰ روز گذشته در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرده‌اند.

ناصر امانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده طی ۱۰۰ روزه گذشته گفت: مهمترین اقدام شورای شهر، انتخاب به‌موقع شهردار تهران و همچنین تشکیل کمیسیون‌های تخصصی شورا یا حضور اعضای شورای شهر تهران و تصویب طرح‌ها و لوایح شورا در این مدت بوده که از آن جمله می‌توان به تخفیف ۲۵ درصدی عوارض ساختمانی در صورت پرداخت نقدی و یکجا اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اصلاح پهنه R 122 در خصوص مناطق جنوبی تهران که می‌تواند به رونق ساخت و ساز در مناطق بافت فرسوده کمک کند، از دیگر اقدامات شورا بوده است؛ تصویب طرح نفرآباد شهر ری در راستای نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم عبدالعظیم حسنی(ع) از دیگر اقدامات شورای در این مدت محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا